Na profilu na Instagramu službeno je predstavljena nova kolekcija toplih modnih dodataka, a prolaznici ne mogu proći pokraj dućana u Parizu, a da ne skrenu pogled u njegovu smjeru.
Francuski modni brend Jacquemus predstavio je najnoviju kolekciju šalova, kao i preslatku kreativnu instalaciju u izlogu svoje pariške trgovine kojom poziva kupce da uđu umjesto da kupuju njihove proizvode online. "Web stranica nam se srušila, uđite unutra", poruka je koja stoji u izlogu, a koja intrigira kupce, ali i slučajne prolaznike čiju pažnju privlači.
Brend osnovan 2009. godine od strane tada 19-godišnjeg Simona Portea Jacquemusa poznat je po mladenačkom i slobodnom pristupu klasičnoj francuskoj modi, a ističe se dekonstruiranim, asimetričnim siluetama i neobičnim veličinama. Tako i nova kolekcija šalova utjelovljuje taj prepoznatljivi stil, a modeli dolaze raznim veličinama i oblicima, od oversized do tankih šalova, u paleti od pastelnih do živih boja, a i ima i onih ukrašenih zanimljivim printovima i vezovima.
Reakcije na kolekciju i instalaciju u izlogu iznimno su pozitivne. Modni kritičari pohvalili su Jacquemusovu kreativnost, a obožavatelji podijelili fotografije na društvenim mrežama pa je hešteg #JacquemusScarves brzinom svjetlosti postao popularan na Instagramu.
Jacquemusov uspjeh dokaz je da mladi dizajneri mogu unijeti svježinu u svijet visoke mode jer brend koji je stvorio, istovremeno je komercijalno uspješan i umjetnički relevantan. Jedva čekamo vidjeti što će ovaj talentirani dizajner sljedeće smisliti, ali sigurno je da će ponovno pomaknuti granice mode i dizajna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....