Rihanna ne brine

Iako je prodaja zaustavljena, Savage X Fenty uskoro bi mogao vrijediti nekoliko milijardi

Mnogi su mislili da je nedavna odluka označila početak kraja Rihanninog brenda, no čini se kako uspješno poslovanje tek počinje.

Savage X Fenty, Rihannin brend donjeg rublja radi na IPO-u koji bi podigao cijenu tvrtke na tri milijarde dolara, i to nakon što je luksuzna kuća LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) odlučila pauzirati luksuznu modnu liniju Fenty, dok se uvjeti ne poboljšaju. Modna poduzetnica i pjevačica Rihanna sa savjetnicima radi na tome da svoju tvrtku za donje rublje Savage X Fenty predstavi javnosti kroz inicijalnu ponudu koja bi mogla znatno podići vrijednost tvrtke, prenosi Bloomberg.

Podsjećamo, u listopadu je glavni financijski direktor LVMH-a, Jean-Jacques Guiony, aludirao na nezgode tvrtke Fenty.

"Što se tiče Fenty mode, očito smo još uvijek u fazi lansiranja i moramo vidjeti što točno želimo ponuditi. To nije nešto što je lako. Počeli smo od nule", prenosi The New York Times.

image

Većina Rihannine neto vrijednosti dolazi od vrijednosti Fenty Beautyja.

DIGGZY/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

Većina Rihannine neto vrijednosti, koja iznosi oko 1,4 milijarde dolara, dolazi od vrijednosti Fenty Beautyja. Međutim, najprodavaniji komadi dolaze iz brenda Savage X Fenty te su tako najprodavanije gaćice po cijeni od 9 dolara, kao i grudnjak koji košta 25 dolara. Podsjećamo, brend je u rujnu održao svoju treću modnu reviju u New Yorku na kojoj su se, između ostalog, pojavile glumica Vanessa Hudgens i manekenka Cindy Crawford.

Rihannin brend surađuje s poznatim savjetnicima i bankama poput Goldman Sachsa. Naime, Savage X Fenty linija uključuje donje rublje za muškarce i žene do veličine 4XL, a Rihanna je jednom prilikom izjavila kako želi da njezini obožavatelji iziđu iz trgovine puni samopouzdanja.

Čitajte i: Nadmašila samu sebe: Rihanna još jednom podignula prašinu neobičnim outfitom

image

Pjevačica želi da njezini obožavatelji iziđu iz trgovine puni samopouzdanja.

SAVAGE X FENTY VIA BESTIMAGE/BESTIMAGE/PROFIMEDIA

"Više sam puta iskusila situacije u kojima sam se, kao kupac donjeg rublja, osjećala da se ne uklapam u kalupe brenda", izjavila je pjevačica koja je čak zahtijevala da sve lutke u izlozima trgovima budu u veličini stvarnih ljudi, kako bi se mnogi osjećali da pripadaju.

Linker
12. travanj 2024 19:45