MINI KOLEKCIJA

Haljine u kojima želimo provesti ljeto! Novi modni brand za ljubiteljice romantike!

Dobro došli u svijet vibrantnih printeva novog modnog brenda Orojóporo iza kojeg stoje arhitektica Petra Sučić Roje i kineziologinja Sanda Šeparović.

Prva limitirana ljetna kolekcija pod nazivom "We Love All of Them Unreachable Things" sastoji se od samo tri komada - Daisy, Tulip i Lily - koja su oduševila ljubiteljice mode i domaćeg dizajna. Dnevne platnene kreacije od fine mješavine pamuka ne privlače pažnju samo svojim ženstvenim krojevima već i razigranim geometrijskim uzorcima koji su pravi praznik za oči. Ova se modna priča, kažu njezine pokretačice, arhitektica Petra Sučić Roje i kineziologinja Sanda Šeparović, vlasnica portala Djeca.hr, razvila spontano i neopterećeno velikim očekivanjima.

"Sanda i ja se poznajemo dugi niz godina s povremenih druženja zajedničkog društva, a obostrana prijateljska simpatija i svojevrsno prepoznavanje od početka je prisutno. Ona je znala da se bavim dizajnom uzoraka i nedugo nakon našeg upoznavanja izrazila je želju da mi pomogne u njihovom oživljavanju i plasiranju. Naime, ponekad sam kroz godine rada znala iz užitka napraviti i pokoji odjevni predmet sa svojim uzorkom za sebe ili kao poklon nekome. Kada sam Sandi darovala jednu košulju, njezino oduševljenje kako poklonom tako i reakcijama ljudi kada bi je odjenula bili su presudni za ustrajnost u nagovaranju da osnujemo modni brend. Dala si je truda za pronalazak svih potrebnih suradnika i uvjeta za početak poslovanja i zapravo me, sposobna kakva je, dovela pred gotov čin. Dobila me skroz obećanjem da samo nastavim dizajnirati, a ona će se pobrinuti za sve ostalo. Ja sam zadužena za dizajn, a Sanda za prodaju i promociju. Tako smo krenule i hvala joj na tome. Naravno, bez obzira na podjelu uloga, kod nas su razmjene ideja uvijek dobrodošle", govori Petra.

image
ANTE DELAC

Ime brenda, Orojóporo, ustvari je, otkriva, igra slova za koju ne postoji prijevod ni s jednog jezika, a detektira se kao esperanto.

"Trebalo je vremena da uspijemo pospajati slogove u takvom obliku, a da pažljivi promatrač shvati da nisu baš nasumično spojeni, već nađe igru ritmičkog ponavljanja kao u patternu, a i u središnjem dijelu asocijaciju na prezime i inicijal imena", objašnjava Petra.

A što nam mogu reći o svojoj prvoj mini kolekciji? Tisak na tkaninu odradio je brend Caspar Design iz Varaždina, a sami materijal, finu mješavinu uglavnom pamuka i malog udjela poliamida, nabavili su u Italiji.

"Print je kvalitetan, a boje postojane. Budući da je riječ o platnenim, dnevnim haljinama, to nam je za sada zadovoljavajuća opcija suradnje. Voljele bismo, međutim, raditi i s malo ekskluzivnijim tkaninama, no u Hrvatskoj nismo našle nikoga tko, primjerice, digitalno printa na svilu, tako da imamo u vidu neke opcije izvan Hrvatske. U samom procesu proizvodnje dosta nam je pomogla Dunja Tomić iz tvrtke Ego."

image
ANTE DELAC

"Ovakve male, limitirane kolekcije moguće je odraditi kod "vanjske" krojačice, no ako se brend razvije, morat ćemo razmišljati ili o suradnji s većim proizvođačima ili o vlastitoj proizvodnji", nastavlja Petra.

Prva mini kolekcija sastoji se od tri različita uzorka aplicirana na tri modela ljetnih haljina, različitog stilskog karaktera: ako se probudite raspoloženi izrazito nježno, tu je Daisy, romantična, u pink tonovima i s velikom mašnom na leđima, za više sportski dojam obucite Tulip, a ako želite egzotičniji dojam kaftana, to bi bila Lily.

Krojevi su konstruirani tako da su izuzetno ugodni i univerzalne veličine, a haljine su zasad dostupne putem Instagram profila @orojoporo. Vlasnice pregovaraju o mogućnosti izlaganja modela u jednom concept storeu u Zagrebu, što će objaviti na Instagramu kada se suradnja potvrdi.

"Ovo je tek početak, kako bismo istražile ima li i na kojem tržištu mjesta za ovakav brend. Nama ne nedostaje ideja, želje, ni volje, ali što će se dalje događati najmanje ovisi o nama. Radit ćemo bez presinga i nadati se polaganom, organskom rastu", konstatiraju.

Linker
15. travanj 2024 23:22