neiljrodgers.com
NEIL J. ROGERS

Novi brend predstavlja stvarno udobne štikle

Svima nam je poznat osjećaj kada stopala polako i bolno “umiru” od predugog stajanja u štiklama. Britanski stilist Neil J. Rogers u to se uvjerio u svojoj 15-godišnjoj karijeri gledajući brojne zvijezde kako s grimasom na licu šeću crvenim tepihom u paru cipela s ubojitim potpeticama i odlučio naći rješenje: udobne, ali i dalje chic štikle.

Stilist s losanđeleskom adresom je predstavio svoju prvu kolekciju cipela u kojima su crvenim tepihom već prodefilirale zvijezde poput Mile Kunis, Anne Kendrick, Ruby Rose, Sarah Paulson i Jane Fonde, koja je njegovom kolekcijom toliko oduševljena da u svom ormaru već ima tri para. Cilj mu je bio kreirati liniju obuće prepoznatljivu po “sofisticiranosti, seksepilu i udobnosti”, a u prvoj kolekciji svoje su mjesto našle salonke, sandale i čizmice.

– Nakon što sam godinama gledao koliko je bolno nositi prekrasne štikle, odlučio sam kreirati one koje bi zapravo bile udobne, a i dalje seksi i glamurozne. Sve Neil. J Rodgers salonke uključuju inovativnu spužvastu gumu za jastučiće na stopalima, koji uvijek najviše nastradaju u obući s visokom potpeticom, a koja je prostranija od onih u sličnim dizajnerskim cipelama. Dodatan komfor pruža i to što su cipele dizajnirane tako da se stopalo može ugodno raširiti unutar njih, a ne da bude stegnuto – otkrio je stilist i dizajner.

Cipele se mogu kupiti na neiljrodgers.com po cijeni od 595 do 1050 dolara, a cijela je kolekcija napravljena od najfinijeg talijanskog materijala iz male, obiteljske tvornice u Veneciji.

Foto: neiljrodgers.com
Linker
26. travanj 2024 12:08