Vedran Peteh/Hanza Media
Intervju s poznatim dizajnerom

Ivan Alduk: Muškarac kojem svaka mladenka kaže 'da'

Dizajneru iz Drniša tek je 30 godin, a iza sebe ima već desetljeće karijere koje je obilježio futurističkom kampanjom čiji su aduti ručno izrađene vjenčanice s naglašenim strukom.

U deset godina karijere, koliko će krajem ove godine obilježiti modna marka Alduk, dizajner Ivan Alduk - koji je 2007. debitirao na pisti Fashion Incubatora u Osijeku kao student 2. godine zagrebačkog TTF-a - osmislio je više od 1500 haljina, vjenčanica, suknji, kombinezona, jakni... Koliko ih je ukupno kroz sve te godine osobno sašio - ni sam ne zna. Ali zna da je u svakom koraku tog posla - crtanju skica, odabiru tkanina, krojenju i šivanju - uživao.

DECKER+KUTIĆ

Ne čudi stoga što se u modnom opusu ovog 30-godišnjeg kreativca iz Drniša, koji je djetinjstvo proveo u Splitu i Solinu, mogu naći haljine za sve prigode i ukuse: seksi uske, romantično dugačke, zavodljivi modeli sirena-kroja, od čipke i brokata svih boja i konfekcijskih brojeva. Premda na pitanje koji mu je model najdraži ne može dati odgovor, sa sigurnošću tvrdi da mu je dizajniranje vjenčanica najveći poslovni izazov. I vrlo je ponosan na svoj najnoviji uspjeh, osmu kolekciju Alduk Bridal za proljeće/ljeto 2017., čiju su kampanju nedavno snimili Romano Decker i Dejan Kutić.

DECKER+KUTIĆ

DECKER+KUTIĆ
Proljeće/ljeto 2016.

- Riječ je o mojoj najvećoj kolekciji vjenčanica. Sastoji se od 16 modela, od jednostavnih i profinjenih pa sve do onih raskošnih krojeva, koji ispunjavaju snove svih mladenki. U kampanji smo te romantične i nježne haljine čija prava ljepota dolazi do izražaja u pokretu prikazali na jedan avangardni i futuristički način, uz pomoć posebne aplikacije - kaže dizajner čije su vjenčanice šivane po mjeri i izrađene od tanke i ugodne čipke te ukrašene sitnim ručno vezenim detaljima dostupne u njegovom zagrebačkom showroomu po cijeni od 7000 do 9000 kuna.

DECKER+KUTIĆ
Jese/zima 2016./2017.

Jesen/zima 2013./2014.

Rad na vjenčanici ili pak na kolekcijama, koje Ivan Alduk već više od tri godine predstavlja dvaput godišnje - uvijek je vrlo zahtjevan. Počinje idejama i skicama, nastavlja se odabirom tkanina, krojenjam i šivanjem, tehnikama ručnog završavanja... Ovisno o dizajnu i količini ručne dorade, Ivan Alduk i njegov tim na jednom modelu rade i nekoliko dana.

Mare Milin
Proljeće/ljeto 2015.

Mare Milin
Jesen/zima 2014./2015.

- Linija vjenčanica je posebna po načinu izrade i pristupu svakoj klijentici. Jer da bi najvažnija "bijela haljina" bila uistinu savršena, mora biti personalizirana. Točnije, sašivena po tijelu i ukusu mladenke. Moje vjenčanice su moderne, udobne i lišene kiča. Baš onako kako jedna mlada, suvremena žena treba izgledati na svojem vjenčanju u 21. stoljeću - kaže Ivan Alduk, jedan od vrlo uspješnih kreatora/poduzetnika koji su svoj posao počeli graditi od nule. - Mladim dizajnerima nije lako probiti se. Na vlastitom primjeru mogu reći da je potrebno puno talenta, sreće i mnogo, mnogo rada. Biti dizajner ne znači baviti se samo kreativom. Vrlo sam često sam sebi i knjigovođa, PR stručnjak... Teško je biti sam svoj šef, i teško je - dati si otkaz. Baš sam prema sebi najnemilosrdniji, dovodim se do krajnjih granica...

- Ponekad pomislim da pretjerujem i da trebam malo usporiti, ali onda shvatim da mi takav tempo očito odgovara jer nisam osoba koja se zadovoljava postojećim stanjem. Uvijek mislim da možemo bolje i više - priča Ivan Alduk, koji si priušti tek nekoliko dana godišnjeg odmora. A od mode najbolje "pauzira" u šetnjama sa svojim patuljastim šnaucerom Čarlijem, treninzima u teretani ili, pak, kakvim dobrim filmom u kinu.

Linker
14. travanj 2024 17:48