Trendovski klasik možda zvuči kao oksimoron, no upravo su modeli kreirani prije nekoliko desetljeća, pa i stoljeće ranije, postali pomodni. Tako je ovog proljeća na popisu želja mnogih šminkerica torba zaobljenog dna nastala početkom 20. stoljeća u radionici luksuzne francuske kuće Hermès kao luksuzna varijanta konjskih bisaga: prodaja ovog modela u zadnjem je tromjesečju skočila za 35 posto, dok Diorova sedlo torba bilježi skok prodaje od čak 50 posto.
No, ovaj je model od svog nastanka postao toliko popularan da gotovo svaka modna kuća i konfekcijski brend imaju svoju varijantu. Kupci mogu birati između modela boje konjaka koji su najsličniji originalu, modela pastelnih nijansi te od crne kože s metalnim lancem i zakovicama. Kako imaju dugački remen, nose se na ramenu, ali još bolje preko tijela - kao podsjetnik da su se nekoć nosili preko sedla.
Izbor je raznolik - u high street, ali i dućanima visoke mode:
Izbor najboljih komada iz popularnih trgovina potražite u novom broju magazina Gloria IN.