NAGRADNI NATJEČAJ

Zbogom suhoj koži: Osvojite kremu koja se svake minute proda u deset primjeraka

Baš kao i u zimskim mjesecima, koža traži posebnu njegu i kod smjene godišnjih doba, a kako bi sunčane dane dočekali spremni pripremili smo vam nagradu zbog koje će vaša koža lica biti zahvalna.

Ako muku mučite sa suhom kožom, naš će vam nagradni natječaj biti pravi spas jer vam donosimo 10 Kiehl's paketa kreme Ultra Facial Cream koja jamči 24-satnu hidrataciju te Lip Love Oil, hidratizirajuće ulje za usne u boji.

Dobitnici/e Kiehl's proizvoda su:

Beti Rogina Car, Novaki Bistranski

Željko Jurić, Velika Gorica

Barbara Kučiš Hofman, Zagreb

Maja Carević, Zagreb

Sanja Banjac, Zagreb

Ana Zvornik, Zagreb

Marija Petričević, Zagreb

Klara Kiralević, Zagreb

Željka Grbeša, Satnica Đakovačka

Domenica Vulin, Zagreb

-------------------------------------------------------------------------------------------

Koraci do nagrade su vrlo jednostavni: pretplatite se na naš newsletter u kojem ćete 14. ožujka dobiti poziv za sudjelovanje u nagradnom natječaju!

Please don't insert text in the box below!

Kiehl'sov najprodavaniji proizvod na svijetu, Ultra Facial Cream, legendaran je proizvod kozmetičkog brenda još od lansiranja 2006. godine koji jamči 24-satnu hidrataciju te prozračnu i nemasnu teksturu. Krema idealna za svakodnevnu upotrebu ima 70 međunarodnih priznanja, više od 200 tisuća pozitivnih komentara vjernih kupaca te se na globalnoj razini svake minute proda deset primjeraka.

Kiehl's je predstavio novu, ultra čistu verziju kreme Ultra Facial Cream, formuliranu bez parabena, karbamida i trietanolamina, a Kiehl'sovi kemičari su ispitivanjima nove formule osigurali još bolju hidrataciju. Nakon jednog nanošenja, koža je 2,3 puta hidratizanija, postaje mekša i izgleda zdravije, a odgovara svim tipovima kože.

KREIRANJE ULTRA FACIAL CREAM

S obzirom na svjetsku popularnost kreme Ultra Facial Cream, preinaka njezine formule predstavljala je pravi izazov. Pri preformuliranju proizvoda, Kiehl’sovi kemičari ulažu maksimalne napore kako bi osigurali da iskustvo korisnika u pogledu nanošenja i osjećaja ugode ostane vrhunsko. Ponekada je potrebno provesti desetke testiranja na višegodišnjoj razini kako bi se kreirala formula koja će odgovarati učinku izvornog proizvoda.

"Preformuliranje proizvoda koji obožavaju Kiehl’sovi kupci širom svijeta predstavlja nam jednu od najtežih stvari", izjavila je Roberta Weiss, voditeljica Kiehl's ovog Odjela za proizvodne inovacije. "Pritom je uistinu pravi izazov parirati očekivanjima kupaca koje je ispunio već postojeći proizvod. Za postizanje jednakih rezultata u pogledu teksture, nanošenja, osjetilnog iskustva i učinka, trebalo nam je više od pet godina i 114 formulacija".

Pretplatite se na naš newsletter i osvojite 10 Kiehl's paketa kreme Ultra Facial Cream i Lip Love Oila.

Please don't insert text in the box below!

Linker
16. travanj 2024 07:28