Nakon lansiranja Avon Life parfema, dizajner Kenzo Takada osmislio je još dva mirisna noviteta s nježnim notama magnolije - Life Colour za nju i Life Colour za njega, pronašavši inspiraciju u vlastitom vrtu. Mirisi koji su svjetsku premijeru imali na pariškom Tjednu mode upravo su predstavljeni i u Zagrebu na #SetYourColorsFree Avon&Kenzo božićnom eventu.
Avon Life Colour parfemi svojim veselim bočicama osvojili su mnoge poznate dame i gospodu, kao i blogerice, infuencerice, predstavnike medija i Avonove suradnike.
Ženska varijanta parfema Avon Life Colour For Her, koju smo na predstavljanju i isprobali, odlikuje se cvjetno-voćnim notama, a Avon Life Colour For Him osim magnolije sadrži drvenasti vetiver i osvježavajući limun.
Legendarni japanski dizajner Kenzo Takada (79) više ne vodi modno carstvo koje je 1970., ali je još uvijek njegovo zaštitno lice, a uz to radi i za razne druge brendove poput Avona.
U razgovoru za Gloriju otkrio je čime se još bavi, koja je tajna njegove vitalnosti i planira li -u skladu sa svojom ljubavlju prema iskričavim bojama -možda pokrenuti make-up liniju.
Vi ste uistinu dobrodržeći umirovljenik, izgledate vrlo mladoliko. Koja je tajna vaše vitalnosti?
Ha, mislio sam da ću u mirovini samo slikati, putovati, otkrivati nove stvari… No, ubrzo sam shvatio da ne mogu bez izazova, volim biti okružen kreativcima i raditi na različitim projektima. Rad mi daje smisao, svrhu, zahvaljujući tome ostajem mlad. Naravno, u ovim godinama svjestan sam da se moram brinuti o zdravlju. Zato svako jutro posvećujem sebi, vježbajući jogu i thai chi, a popodne radim.
Gdje provodite najviše vremena?
Kad sam kod kuće u Parizu, posjećujem muzeje, idem na razna događanja, nalazim s prijateljima na večeri. Volim kad se kod mene okupi veliko društvo. Tijekom godine putujem svijetom radi posla, ali i zadovoljstva. Sada ponovno otkrivam svoj rodni Japan i ondje provodim dosta vremena.
Je li možda zato u srcu novih parfema magnolija, koja je izuzetno cijenjena na Dalekom istoku kao simbol ljepote, čistoće i otmjenosti?
Imam nekoliko magnolija u svojem domu u Japanu pa mi je taj cvijet vrlo blizak. U stvaranju parfema latice bijele magnolije bile su mi poput platna za slikanje na koje mogu nanijeti jake olfaktivne boje odnosno mirisne note, a magnolija ih sve drži na okupu.
Kreirali ste niz slavnih parfema za vlastiti brend. Kako to da sada osmišljavate mirise za jednu od najvećih svjetskih kompanija direktne prodaje?
U dizajnu mi je oduvijek važno stvaranje pozitivnih emocija, što je u potpunom skladu s Avonovim sloganom „Više od ljepote“. Želio sam surađivati s Avonom i zato da bi stvorio kolekciju široko dostupnu ženama diljem svijeta.
Poznati ste multitalent – autor ste brojnih modnih i parfemskih uspješnica, bavite se slikarstvom i uređenjem interijera, počevši od vašeg prekrasnog pariškog stana, o kojemu smo već pisali u GlorijiGLAM. Može li se povući paralela između svih tih lica dizajna?
Sigurno ima puno sličnosti između modnog dizajna i dizajna interijera – rad na oblicima, teksturama, bojama… Zapravo je i stvaranje parfema nalik tome jer s mirisnim notama radim kao s bojama, kombiniram ih da bih dobio određenu paletu i prenio određenu poruku. Koliko god dizajn bio osoban, to je ujedno dugotrajan timski rad velikog broja ljudi. Uživam surađivati s različitim talentima.
Čak je i u mirisima vaša strast prema bojama tako očita… Kako to da dosad niste kreirali neku make-up kolekciju? Hoće li to možda biti vaš sljedeći projekt?
Istina, to me uistinu zanima. U prošlosti sam se okušao u kreiranju preparativne kozmetike, tako je 2001. nastala linija KenzoKI, a hoću li se baviti i šminkom… vidjet ćemo.