Francuska kuća objavila je kako će svi proizvodi biti proizvedeni u Francuskoj i Italiji, a brend je pokazao i ekološku osviještenost pa se u proizvodnji i ambalaži neće koristiti plastika.
Hermes je najpoznatiji po luksuznim torbama koje se nalaze u vlasništvu slavnih osoba poput Jennifer Lopez, sestara Kardashian, Amal Clooney i Rosie Huntington-Whiteley.
Uz torbice, kuća je u protekloj godini zaradila oko 335 milijuna dolara na svojim parfemima, od kojih najviše na parfemima Twilly d'Hermès, Terre d'Hermès i Un Jardin Sur La Lagune. Uz parfeme, Hermes na tržištu za sada od proizvoda za njegu nudi samo losion za tijelo čija cijena iznosi 45 funti te kojim su ispitali tržište. Čini da ima mjesta za još jednog giganta za kojim će pohrliti ljubitelji odjeće i modnih dodataka francuske kuće.
"Tržište je veliko i puno je jakih igrača, mi moramo pronaći svoje mjesto na njemu", rekao je direktor Alex Dumas. Kako bi postali globalni beauty brend potrebni su im proizvodi za njegu tijela, šminku i parfemi. Iako se još ne znaju detalji linije, vjeruje se da će krenuti stopama Chanela i Diora koji su osim mode globalno popularni i dostupni preko svojih beauty linija.
S obzirom na to da su modeli na posljednjoj pisti Hermesa predstavili istaknuti make-up na očima i smokey eyes look, očekuje se slična ponuda make-up proizvoda i paleta za oči. Torbice ovog brenda su nam nedostupne u svakom slučaju pa će beauty linija možda biti cjenovno pristupačnija i dostupna širem krugu potrošača.