Promo
39 nijansi

Reinterpretacija kultnog Lancôme ruža

Izjavom da bi “ruž trebao blistati poput dragog kamena” Arman Petitjean, osnivač kuće Lancôme, već je 1937. postavio temelj jedinstvene vizije, a to načelo od 1990. odražava ruž L'Absolu Rouge. Ovaj kultni ruž mijenjao se tijekom godina, a sada, 25 godina nakon njegovog kreiranja, stiže njegova reinterpretacija – dragocjenija i ženstvenija.

Paleta nijansi je očaravajuća, a blistavi ruževi savršeno se uklapaju u nove kutijice od lakiranog crnog metala okrunjene stiliziranom ružom nalik na zlatni pečat. Lancôme je prepustio visažistici Lisi Eldridge potpunu slobodu pri kreiranju 39 novih nijansi, varijacija ružičastih i crvenih, od potpuno nude do upečatljivih.

Promo

„Željela sam kreirati kolekciju iznimno čistih, oku neodoljivih nijansi koje potiču maštu. Cilj mi je bio kreirati nešto očaravajuće i uzbudljivo, a pobrinula sam se da budu zastupljene sve grupe boja – objasnila je Lisa Eldridge.

Fotografijama Penelope Cruz i Lily Collins, Mert Alas i Marcus Piggott uhvatili su samu srž L’Absolu Rougea: nevjerojatan, iznimno ženstven i nadasve moderan učinak boja.

Promo

Promo

Linker
19. travanj 2024 03:41