Povratak otpisanih

Ikone stila u zlatnim godinama: Modu i ljepotu imaju ‘u malom prstu‘, a njihove savjete slušaju milijuni ljudi

Utjecaj zrelih žena u svijetu kozmetike, mode i društvenih mreža sve je veći, a žestokim suprotstavljanjem kultu mladosti i uključivanjem u suvremene tekovine mnoge od njih postale su influencerice u sedamdesetima.

Pojam “influencerica” uglavnom se veže uz mlađe žene koje životnim stilom utječu na druge ljude, no u posljednje vrijeme mnogo je i vremešnih gospođa u svijetu digitalnog marketinga. Modna i kozmetička industrija shvaća da zrele i situirane žene mnogo troše, imaju istančan ukus i više životnog iskustva pa im se i više vjeruje te - što je posebno važno - postale su aktivne na društvenim mrežama.

Među njima je i Lyn Slater (67), umirovljena njujorška profesorica socijalnog prava čiji modni i beauty blog “Accidental Icon” (Slučajna ikona) na Instagramu prati oko 800 tisuća ljudi.

image
Blogerica LYN SLATER piše o modi i njezi, a njene objave na Instagramu prati oko 800 tisuća ljudi.
TORY RUST// SWNS/PROFIMEDIA
image
IT Bye bye under eye korektor, 215 kn.
IT COSMETICS

Zvjezdani status prodaje

Najveći mamac za oglašivačku industriju su energične žene koje već dugo imaju zvjezdani status - glumice, pjevačice, manekenke i modne dizajnerice - tim više što vješto koriste virtualne platforme da bi se dodatno promovirale i zadržale popularnost.

Tako je holivudska diva Jane Fonda (83) aktivna čak i na TikToku, gdje ima gotovo milijun pratitelja. Pokazuje im vježbe, no ne onako intenzivne kao 80-ih - kad ih je objavljivala na videokasetama.

image
Glumica JANE FONDA prekinula je s plastičnim operacijama i farbanjem kose te sada promovira prirodan izgled. Godinama je bila zaštitno lice L’Orealove kozmetike.
RICHARD HARBAUGH AFP
image
RING plastična bučica od 1 kg, 14 kn.
RING
image
L’Oreal Revitalift Laser dnevna krema, 119,90 kn.
LOREAL

- Nikad se nemojte prestati kretati. Ja mnogo hodam, prakticiram jogu, a volim i čučnjeve koje sam radila i u zatvorskoj ćeliji - otkriva glumica i mirovna aktivistica, koja je zbog političkog djelovanja često bila uhićivana - posljednji put prije godinu i pol.

Od prosvjedovanja, kaže, nikad neće odustati, no lani se zauvijek odrekla plastičnih operacija i bojanja kose. Tako je sa sijedim vlasima ljetos odradila kampanju za modnu liniju od recikliranih materijala kuće Gucci.

Njezina kolegica Anjelica Huston (69) je pak zaštitno lice za Guccijev parfem Bloom, a zbog snimanja je iz Amerike otputovala u Italiju. Uz mirise, voli i dugačke trepavice pa su joj fetiš maskare.

image
Glumica ANJELICA HUSTON jedno je od najživopisnijih zaštitnih lica modne kuće Gucci, za čiji je parfem Bloom snimila reklamu.
PROFIMEDIA
image
Gucci parfem Bloom Edp. 30 ml, 579 kn.
GUCCI

Debbie Harry (75), pjevačica američke rock grupe Blondie, radije stavlja umjetne trepavice, a obožava i ruževe za usne. Ni estetski zahvati nisu joj mrski.

image
Američka glazbenica DEBBIE HARRY reklamira novu kolekciju marke Couch.
AGENCE/BESTIMAGE/PROFIMEDIA

- Za mene su facelifting i fileri poput cjepiva protiv gripe. Osjećam se bolje, izgledam bolje i radim bolje - kaže glazbenica čiju bezvremenost potvrđuje i to što je nedavno snimila kampanju za proljetnu i ljetnu kolekciju njujorške modne marke Coach.

Zaštita od sunca je ključna

Francuska glumica Catherine Deneuve (77) otišla je i korak dalje: kreirala je limitiranu kolekciju odjeće za pariškog proizvođača A.P.C., a već je godinama zaštitno lice svjetski poznatih brendova kao što su Saint Laurent, L’Oreal i M.A.C. Uz to, još je davne 1986. lansirala vlastiti parfem Deneuve.

image
Glumica CATHERINE DENEUVE kreirala je kolekciju za modni brend A.P.C, a i u kozmetici je vjerna francuskim proizvodima.
PROFIMEDIA
image
PHYTODENSIA šampon 190,59 kn, maska 394,49 kn i serum 363,69 kn.
PHYTODENSIA

Tvrdila je da je tajna njene ljepote u tome što svakog jutra pije sok iscijeđenog limuna te što izbjegava sunce i redovito nanosi kreme na bazi kolagena i vitamina C - a obožava francuski kozmetički brend Clarins.

Kako se godinama farba u plavo, kosu njeguje hranjivim uljima, maskama i serumima na bazi prirodnih ulja, kakve nudi (također francuski) brend Phyto.

Britanska dizajnerica Vivienne Westwood (79) ima samo jedan “recept” za blistav ten.

image
Modna dizajnerica VIVIENNE WESTWOOD pojavljuje se u ulozi modela za svoje kolekcije, pa tako i za proljeće/ljeto 2021., a od wellness proizvoda preporučuje LELO Sila Aqua intimni masažer.
FASHION PPS/BESTIMAGE/PROFIM
image
LELO Sila Aqua intimni masažer 1315 kn.
LELO

- Kupam se samo jednom tjedno jer peruckanje i često trljanje uništavaju kožu - ustvrdila je modna kraljica punka, koja je s javnošću podijelila i to da katkad koristi ovlaživače vagine. Ekscentrična dizajnerica, koja je svojedobno kreirala privjeske u obliku penisa, nedavno je, međutim, dobila dvije važne nagrade, za doprinos u stvaranju trendova i kreiranje eco-friendly kolekcija - Swarovski Award i Great British Brands. Ujedno je i model za svoje osebujne kreacije, a na prošlom pariškom Tjednu mode pojavila se u ulozi - manekenke.

image
Blogerica COLLEEN HEIDEMANN (71) posebno njeguje područje oko očiju, a tome je namijenjen LED uređaj Dr Dennis Gross.
BFA/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/P
image
Dr Dennis Gross, LED uređaj 1535 kn.
DR DENNIS GROSS
image
GIVENCHY Khol Couture vodootporna olovka za oči, 165 kn.
GIVENCHY
Linker
18. travanj 2024 07:39