Njega dječje kože

Omiljeni brend dječje kozmetike proslavio je 45 godina postojanja

Od 1978. godine, od kada postoji krema Becutan, do danas je proizvedeno 60 milijuna teglica, što je dokaz kvalitete i tradicije.

Priča o Becutanu je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema djeci - od 1978. godine Becutan postaje dio djetinjstva tisućama djece, a nakon više od četiri desetljeća postojanja, Becutan je dosljedan održavanju vrhunske kvalitete svih svojih proizvoda. Farmaceutska tvrtka Alkaloid obilježila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova, a generalni direktor i Predsjednik Upravnog odbora kompanije, Živko Mukaetov istaknuo je da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej.

"Želio bih vam se obratiti ne kao menadžer, već kao otac četvero djece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju možete imati. To je briga i posvećenost nekome tko živi pored vas, raste, razvija se i treba odrasti u zdravu ličnost. Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili Becutan, ja i moja sestra koristimo Becutan, danas ja i moja supruga koristimo ovaj proizvod. Od 1978. godine, od kada postoji krema Becutan, do sada je proizvedeno 60 milijuna teglica, što je još jedan dokaz kvalitete i tradicije", istaknuo je Mukaetov.

image
PROMO

Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđene vrhunske kvalitete u suglasnosti s europskim direktivama o kvaliteti proizvoda namijenjenih njezi dječje kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u suglasnosti s GMP-standardima, standardima dobre proizvodne prakse, najvišim u ovoj industriji. Noseći segment portfelja su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječje kože, s izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su sigurne za upotrebu još od prvog dana.

Danas portfelj Becutana sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakiranja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u suradnji s pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima. Primarijus dr. Marina Pop Lazarova naglasila je da Becutan asocira na tradiciju, kvalitetu, sigurnost, efikasnost, inovativnost.

"Briga o djeci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvijek kada govorimo o određenim situacijama kod djeteta, portfelju i proizvodima Becutan, apsolutno i sigurno nam pomažu u prevladavanju različitih zajedničkih izazova. Naš zajednički cilj je zdravo dijete", kaže Pop Lazarova.

Godina 45-godišnjeg jubileja Becutana bit će u znaku strateškog partnerstva s organizacijom SOS dječje selo i trenutno pruža podršku za više od 400 djece i mladih bez roditeljske skrbi. Suradnja sa SOS dječjim selom je još značajan projekt tvrtke, pri čemu je u fokusu briga o najmlađima, djeci i zdravlju prije svega.

Linker
25. travanj 2024 09:15