Novi uspjeh

Bellabeat tim na prestižnom eventu Miley Cyrus

Miley Cyrus već tjednima obara sve rekorde novim singlom ‘Flowers‘, a pjevačica je u međuvremenu poduzela i novi poslovni korak i postala partnerica brenda Dolce Glow.

Glazbenica Miley Cyrus održala je službeno predstavljanje svoje limitirane Dolce Glow kolekcije koja nosi isto ime kao i njezin novi album "Endless Summer Vacation". Ekskluzivna večera za odabrane uzvanike održala se u prestižnom restoranu Nobu u kalifornijskom Malibuu, a među uzvanicima A-liste kao što su Olivia Culpo, Chrissy Teigen, Kris Jenner te svjetski poznati influenceri, našla su se i poznata lica iz hrvatske uspješne kompanije Bellabeat.

image
Press

"Već dvije godine uspješno surađujemo s Isabel (Vita, opa.a.), osnivačicom Dolce Glowa, a naša poslovna suradnja prerasla je iz influencinga u uspješno poslovno partnerstvo iz kojeg se već duže vrijeme generiraju i projektiraju mnogi uzbudljivi planovi. Nažalost, trenutno ne možemo previše otkriti o kakvim se to planovima radi, ali sigurni smo da će obje publike biti oduševljene onime što spremamo", rekla je Lejla Sertović, CMO Bellabeata.

image

Isabel Alysa Vita, osnivačica Dolce Glowa

Press

Podsjetimo se, Bellabeat je 2021. godine s lansiranjem svoje nove verzije wellness trackera Ivy osvojio celebrity publiku te ostvario uspješne suradnje s Kourtney Kardashian, Olivijom Culpo i Tammin Sursok, a u božićnom paketu kao poklon stigao na adrese Kylie Jenner, Jennifer Aniston, Kim Kardashian i mnogih drugih.

image
Press
Linker
19. travanj 2024 16:21