OD AUTORA TIKTOKA

Je li Lemon8 konkurencija Instagramu? Evo što trebate znati o novoj društvenoj mreži

Lemon8 je osmišljen kao središte za preporuke proizvoda i stila života, s fokusom na područja kao što su moda, ljepota, dom i wellbeing.

Još je 2020. ByteDance, matična tvrtka TikToka, u Aziji lansirala svoju lifestyle aplikaciju vrlo sličnu Instagramu. Društvena mreža naziva Lemon8 u veljači je postala dostupna za korištenje u SAD-u, a iako dosad broji tek oko milijun preuzimanja, predviđa se kako će sljedećeg mjeseca dobiti nešto širi marketinški poticaj.

Uspjeh TikToka potvrdio je kako Bytedance zna kako stvoriti platformu koja sugerira korisnicima što da gledaju, a ovoga puta cilj im je utjecati na ono što kupuju. Naime, Lemon8 je osmišljen kao središte za preporuke proizvoda i stila života, s fokusom na područja kao što su moda, ljepota, dom i wellbeing. Ne podržava okomito "skrolanje" videa kao TikTok, sadržaj koji se stvara u aplikaciji obično se usredotočuje na određenu temu, a ispod svake teme nalaze se prijedlozi i preporuke za korisnike.

image

Lemon8 feed

LEMON8

Influenceri su na društvenim mrežama, prvenstveno na TikToku, komentirali da im Lemon8 djeluje kao "dijete Instagrama i Pinteresta", a izvješće New York Timesa potvrdilo je da je ByteDance plaćao influencere i davao im posebne smjernice za objavljivanje u aplikaciji i njezino promoviranje.

Tvrtka tek treba osmisliti plan za uključivanje robnih marki, a unatoč tome što je zamišljen kao platforma za kupnju, Lemon8 još uvijek ne podržava direktne linkove. Također, neki marketinški insajderi kažu da mnogi brendovi još uvijek nisu ni svjesni postojanja ove aplikacije. Ipak, njezina vizualna i kupovna priroda trebala bi je učiniti posebno intrigantnom za modne i kozmetičke marke.

@curatedsocialco 5 Lemon8 best practices you need to know ? let’s help eachother out and leave any tips you might have learned in the comments? #startingabusiness #socialmediamarketing #lemon8 #socialmediamanager #socialmediatips #lemon8strategy #greenscreen ♬ original sound - Curated Social Co

Modni influenceri na Lemon8 mogu "tagirati" gdje su kupili svoju odjeću i njihovu cijenu, baš kao što je slučaj na Instagramu. No glavna razlika je u tome što Lemon8 ne prodaje oglase, pa će robne marke koje žele dospjeti na platformu morati osmisliti kreativnije načine da pridobiju njezine korisnike. Također, svi oni koji žele uživati u estetski ugodnom sadržaju, bez neželjenih distrakcija preopterećenog Instagram feeda, moći će ga pronaći na upravo na Lemon8.

Linker
24. travanj 2024 01:35