
Ako ste primijetili da se na društvenim mrežama Pokémoni odjednom intenzivno spominju i nije vam bilo jasno odakle sada to, to sigurno znači da još uvijek niste podlegli najnovijem trendu – mobilnoj igri “Pokémon Go”. Riječ je o igri u kojoj igrači mogu skupljati virtualne Pokémone u stvarnom okruženju, mogu ih mijenjati s drugim igračima, a s njima se čak mogu i boriti!
Preuzimanjem aplikacije “Pokémon Go” ulazite u svijet takozvane “proširene stvarnosti“. Igra koristi GPS i sat na vašem mobitelu kako bi detektirala gdje se nalazite i učinila da Pokémoni počnu iskrsavati svuda oko vas. Na ekranu telefona, ali u stvarnom okolišu. Kako se krećete kroz prostor tako se susrećete i s novim tipovima Pokémona ovisno o tome gdje ste i koliko je sati.
Dio razloga privlačnosti ove igre sigurno leži u tome što je besplatna pa je svatko može preuzeti i zaigrati, a osim toga ona na neki način predstavlja ostvarenje fantazije starih Pokémon fanova – što kada bi Pokémoni bili stvarni i kada bi zaista postojali u našem svijetu!
Za proizvođača, legendarni Nintendo, ova je igra donijela najveći uzlet u posljednjih nekoliko godina. Iako je predstavljena prošlog četvrtka, već je došla na vrh najviše skidanih aplikacija i to podjednako za Android kao i za Apple korisnike. Da stvar bude još bolja, takav uspjeh joj se dogodio brže nego ijednoj drugoj igri u povijesti, a sve je to utjecalo i na vrijednost tvrtke koja je zabilježila najveći dnevni rast vrijednosti dionica još od 1983.
Usto, igra “Pokémon Go” je postala ogroman hit na društvenim mrežama, ona dominira internetskim razgovorima i tako još doprinosi prepoznatljivosti brenda. Prema Brandwatchu, koji se bavi analizom ovakvog tipa podataka, ova igra se u online svijetu spomenula više od 5,2 milijuna puta od 5. srpnja, a 10. srpnja joj je uspjelo i ono što se činilo nemoguće – brojem spominjanja u virtualnom svijetu nadmašila je finale Wimbledona!
U svakom slučaju, novi mobilni hit je rođen, a i vi u samo nekoliko klikova možete postati dio Pokemanije!