covet fashion

Ovako se podiže svijest o ljepoti različitosti u 2017.

Sve donedavno, časopisi i modne piste bili su najveće zlo kada je u pitanju samosvijest i način na koji žene same sebe doživljavaju. Kako i priliči vremenu u kojem živimo, dežurnim krivcima za žensko nezadovoljstvo pridružile su se i mobilne aplikacije.

Koncept jedne od najpopularnijih modnih aplikacija na svijetu, Covet Fashion, prilično je jednostavan: odaberete izazov (kao što je, naprimjer, odlazak na filmsku premijeru) i modela kojeg stilizirate za određenu priliku - birate cipele i odjeću stvarnih brendova, određujete kakvu će boju kose i frizuru vaš model imati, boju kože, make-up... Vaš stajling nakon toga ocjenjuje zajednica igrača, a cilj je, naravno, osvojiti što veći broj bodova.

Od lansiranja igrice 2013., tvorci Covet Fashiona primijetili su da se, unatoč tome što je korisnicama omogućeno da biraju između nekoliko tonova kože i boje kose, većina odlučuje za svjetlopute, plave modele - i to ne zato što se poistovjećuju s njima. Radi se o tome da manekenski građene, svjetlopute plavuše jednostavno bolje prolaze pri ocjenjivanju.

"Ideja o promjeni došla je u trenutku kada smo primijetili da naša aplikacija zaista utječe na to kako se žene odijevaju pa smo počeli razgovarati s našim korisnicama o tome kako da poboljšamo igru. Kada smo ih pitali kako možemo unaprijediti njihovo korisničko iskustvo, većina je odgovorila da bi voljele vidjeti veću raznolikost modela." - izjavila je Blair Ethington, potpredsjednica tvrtke. Žene žele odijevati same sebe, dodala je, bez da to utječe na njihov uspjeh u igri.

Kako bi doskočili tom problemu, u igru su uveli 50 modela različitih tipova tijela i čak sedam različitih tonova kože i time se pridružili brojnim tvrtkama koje potiču i ističu ljepotu raznolikosti. No to nije jedino što su učinili - aplikacija nasumično odabire modela umjesto vas čime su u potpunosti uklonili mogućnost diskriminacije pri ocjenjivanju.

Osim poboljšanja korisničkog iskustva, ovaj update ima i viši cilj, a to je natjerati modne brendove da kod kreiranja odjeće i formiranja brojeva obrate pažnju na raznolikost tipova tijela svojih klijentica. Uz to, žele potaknuti žene da prepoznaju ljepotu žena koje im liče, kao i onih koje su potpuno drugačije od njih.

"Cilj je osvijestiti žene koje igraju igru da je ljepota prisutna u svima, a ne samo kod onih koji odgovaraju određenom standardu ljepote. Tako će prepoznati svoju ljepotu, kao i ljepotu svih koji ih okružuju." - objasnila je Blair Ethington. Kako bi proslavili lansiranje novih modela, predstavljen je i emotivan video naslovljen "How Compliments Can Empower", u kojem žene izmjenjuju komplimente - baš kao što bi to učinile i u igrici.

Linker
20. travanj 2024 02:59