DARKO TOMAŠ/ CROPIX
avantura života

Miss Universe Andrea Erjavec otkriva kako joj je bilo na svjetskom izboru u El Salvadoru

Osim u El Salvadoru, lijepa misica bila je i u Miamiju i to će putovanje pamtiti kao najljepše u životu.

Andrea Erjavec, aktualna Miss Universe, koja će svoju krunu novoj misici predati 5. svibnja, nedavno se vratila sa svjetskog izbora u El Salvadoru, nakon čega je par dana provela u Miamiju i tamo se srela s bivšim američkim predsjednikom Donaldom Trumpom. Kako joj je bilo i što je sve proživjela otkrila je u svom dnevniku.

‘‘Moja avantura počela je nakon što sam pobijedila na izboru Miss Universe Hrvatske, 3. svibnja 2023.. Već idućeg jutra krenule su pripreme za svjetski izbor za Miss Universe čija se finalna večer održala 19. studenoga 2023. I prije odlaska u Južnu Ameriku imala sam prilično puno posla, snimali smo ljepote Hrvatske s posebnim naglaskom na moju rodnu Liku, a pripreme su obuhvatile fizičku i psihičku spremnost, učenje engleskog jezika, tečajeve šminkanja...

Nekoliko mjeseci prije putovanja, Marija i Vladimir Kraljević, vlasnici licence Miss Universe, otkrili su da me nakon svjetskog natjecanja na nekoliko dana vode u Miami čemu sam se jako razveselila.

Kako sam u El Salvador putovala sama malo me bilo strah kako ću se snaći na velikim aerodromima jer sam prethodno avionom jedino putovala u Dubrovnik, ali Marija mi je napisala detaljan opis cijelog putovanja, od trenutka kad prođem sigurnosnu provjeru u Zagrebu do trenutka kad stignem u El Salvador pa me više nije bilo strah.

S kolegicama u El Salvadoru

MISS UNIVERSE HRVATSKE

Put do Frankfurta protekao je mirno, a tek na letu za Huston postala sam svjesna kamo zapravo idem. Kada sam stigla u Huston jedna djevojka mi je dobacila - "Damn girl, you‘re so beautiful, you should be a model." Iskreno, ta mi je rečenica baš trebala s obzirom na to da me čekalo natjecanje s 90 djevojaka, a nisam bila među favoritima.

Na aerodromu sam srela misice iz Belgije, Velike Britanije i Nepala, a po uputama direkcije već smo tamo stavile lente. To je izazvalo znatiželju ljudi koji su nam počeli prilaziti sa svih strana. Meni je to bilo nevjerojatno. Svi su bili jako ljubazni, puštali su nas preko reda, prolazili smo s prvom klasom... A kada smo stigli u El Salvador svi su se s nama željeli slikati pa čak i posada aviona. Dočekali su nas ljudi iz organizacije Miss Universe s velikim buketima, odmah smo snimile nekoliko videa, intervjua i upoznala sam se s ostalim misicama kako su dolazile.

U hotel smo stigli oko ponoći, a sobu sam dijelila s Tunde iz Mađarske, predivnom curom s kojom sam se neprestano smijala. Moji dani u El Salvadoru bili su dinamični i užurbani i s puno emocija. Svaki dan donosio je nešto novo i izazovno. Zamislite situaciju gdje ste okruženi kamerama i fotoaparatima cijeli dan, 20 dana, te da je svaki vaš korak zabilježen kamerom.

Inače, ljudi u El Salvadoru su izuzetno dragi, hrana je za moj ukus prilično neobična, ali njihovo nacionalno jelo pupusas, mekane, sočne lepinje punjenje sirom ili grahomm bilo mi je preukusno. No dani su brzo proletjeli, a kako se približavalo finale, tako se približavao i kraj mog boravka u El Salvadoru.

Andrea Erjavec na svjetskom izboru u El Salvadoru

PR/MISS UNIVERSE ORGANISATION

Bila sam tužna jer se nisam uspjela plasirati u finale, ali ne zbog sebe, već zbog svih onih koji su navijali za mene. Ali znam da sam dala sve od sebe i ponosno predstavljala Hrvatsku u najboljem svjetlu. Nakon El Salvadora, s Marijom i Vladimirom otputovala sam u Miami koji me oduševio. Spavali smo u jednom hotelu u Palm Beachu koji je uistinu prekrasan. S jedne strane ceste velebne vile, s druge strane ocean. Kada sam ugledala Atlantski ocean bila sam presretna. Mogla bih samo sjediti u pijesku i gledati u horizont – to bi bio pravi odmor za dušu. Nakon jutarnje šetnje, zaputili smo se u hotel kako bismo se presvukli, ali ja nisam imala pojma kamo idemo dalje. Taksi nas je dovezao ispred ogromne vile oko koje se prostirao prekrasan travnjak s cvijećem i palmama, sve ograđeno i pod policijskom zaštitom.

Marija Kraljević i Andrea Erjavec pred velebnim zdanjem Mar-a Lago

PRIVATNI ALBUM

Bilo je mnogo policajaca, neki vidljivi, neki skriveni, čak i specijalci s ogromnim strojnicama i pancirkama, ali meni i dalje nije bilo jasno gdje smo. A onda mi gospodin Vladimir kaže: "Dobrodošla u Mar-a-Lago." Ajme, ja sam ispred kuće Donalda Trumpa!

Kasnije sam saznala da su Marija i Vladimir još prije dva mjeseca tražili odobrenje da me dovedu u svjetski poznati klub Mar-a-Lago, koji je sada i rezidencija Donalda Trumpa i njegove obitelji, kako bi me sigurnosna služba na vrijeme provjerila. U vili nas je dočekao gospodin Bernd Lembcke, predivan čovjek i Trumpova desna ruka. Upoznala sam ga u Hrvatskoj dok je bio na ljetovanju, jer su me Marija i Vladimir pozvali na zajednički ručak.

On nas je proveo cijelim imanjem koje je tako predivno uređeno da sam imala osjećaj kao da sam u nekom muzeju, a ne u nečijoj kući. Pristup imanju ima samo Trumpova obitelj, pozvani prijatelji i članovi kluba. A to možete samo na preporuke bez obzira na količinu novaca.

Andrea Erjavec i Marija Kraljević na pješčanoj plaži Palm Beacha

PRIVATNI ALBUM

Prošla sam kraj jedne prostorije koju su čuvali specijalci i u kojoj je Trump nešto radio. Kasnije mi je bilo nezamislivo da sam prošla možda tri, četiri metra od bivšeg američkog predsjednika. Vidjela sam i veliku balsku dvoranu u kojoj slave različite događaje, a nakon razgledavanja imanja otišli smo posebnim prolazom ispod ceste do Beach Cluba, bazena i restorana na plaži za članove kluba, gdje smo ručali s gospodinom Berndom uz prekrasan pogled na ocean.

Svaki dan proveden u Palm Beachu bio je prekrasan, ali treći dan je bio onaj za pamćenje. Nakon doručka uobičajeno smo se zaputili do oceana, ali ovoga puta sam se okupala. More je bilo pretoplo, valovi nisu bili veliki, ali su nošeni strujom bili strašno jaki. Tu sam shvatila i koliko je ocean varljiv i opasan. Zato na svim ulazima na plažu stoji natpis na kojem pišu temperature zraka i mora, trenutno stanje valova, jakost struja te postoji li opasnost od morskih pasa, meduza ili nekih drugih životinja. Tako da sam se najviše držala plićaka, ali sam svejedno osjetila snagu te goleme količine vodene mase. Uz sve to, neizmjerno sam zahvalna doktoru Gabriću i Klinici Svjetlost jer sam nakon operacije skidanja dioptrije napokon mogla uživati u svemu bez dioptrijskih naočala.

Ručak u Beach clubu rezerviranom za bogate

PRIVATNI ALBUM

Nakon kupanja otišli smo na ručak u prekrasni hotel The Breakers gdje su me se posebno dojmile plesne dvorane, a pogotovo jedna s pogledom na ocean. Naravno da sam si odmah zamislila da bih jednog dana voljela imati vjenčanje uz pogled na ocean, ali dobro, nikad se ne zna. Tamo smo i ručali,a ja sam prvi put probala rakove iz Alaske („crab cake“). Preukusno! Nakon ručka, popili smo kavu te se zaputili ponovno na imanje gospodina Trumpa.

Imali smo dogovorenu kavu s Marijinim i Vladimirovim prijateljem, gospodinom Viktorom Knavsom, ocem Trumpove supruge Melanije, ali kada smo ušli na imanje naletjeli smo na Donalda Trumpa. Ajme, bila sam u šoku! Nisam mogla vjerovati da ću to doživjeti.

Gospodin Trump odmah je nešto doviknuo gospodinu Vladimiru - neću otkriti što - naravno pozdravio Mariju i pitao tko sam ja. Marija i Vladimir su me predstavili, te sam se rukovala s njime, zatim smo pitali za fotografiju, te sam se slikala s njim. Još jedna anegdota - Marija nas fotografira, a gospodin Trump kaže: "No, up Marija, camera up", osmijeh od uha do uha i palac u zraku. ‘‘Let me se‘‘, i nakon što je vidio fotografije rekao je - ‘‘Good photos!“

Marija i Vladimir Kraljević s Andreom Erjavec u privatnoj rezidenciji Donalda Trumpa

PRIVATNI ALBUM

Cijelo popodne nisam mogla doći k sebi. Ja sam upoznala bivšeg američkog predsjednika Donalda Trumpa i još se s njime rukovala! Nažalost nisam mu uspjela reći da ako ikada dođe u Hrvatsku, da posjeti moju prekrasnu Liku, a Mariji i Vladimiru bit ću zahvalna dok živim jer su mi pružili priliku vidjeti najbolje što svijet ima. Čak ću i povratak u Hrvatsku pamtiti jer su me moji namiliji dočekali na aerodromu i iznenadili me, a Nova rent-a-car se pobrinuo za dovoljno velik automobil kako bi stali svi moji koferi s obzirom na to da je jedan cijeli bio pun poklona domaćina i sponzora iz El Salvadora te darova ostalih djevojaka.

Po povratku u Hrvatsku vratila sam se svojim obavezama na fakultetu, ali i obavezama koje još imam kao aktualna Miss Universe Hrvatske. Pa sam tako s Marijom i Vladimirom bila u Milanu, a nakon Milana posjetili smo gospodina Baldininija u Riminiju. Imala sam čast vidjeti njegovu tvornicu luksuzne obuće i odabrati čizmice koje će me grijati sljedećih zima. Večer smo proveli uživajući u izvrsnoj hrani, a jastog kojeg sam prvi put kušala bio je izvrstan.

I na kraju, ne mogu vjerovati da ću kroz nekoliko mjeseci, točnije 6. svibnja, predati krunu svojoj nasljednici u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade, mjestu gdje je ovo putovanje za mene i započelo. Tada nisam mogla sanjati što ću sve vidjeti i doživjeti, a ono što mogu savjetovati budućoj Miss Universe Hrvatske 2024. jest da uživa u svakom trenutku ove jedinstvene avanture i da bude spremna na nezaboravnu godinu," zaključila je svoj dnevnik Andrea Erjavec.

Bernd Lembcke bio je domaćin gostima iz Hrvatske

PRIVATNI ALBUM

Ovogodišnji finalni izbor Miss Universe Hrvatske održat će se u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade u Zagrebu u ponedjeljak, 6. svibnja 2024. uz streaming uživo na platformi Jutarnji.hr, a Marija Kraljević, direktorica izbora, otkrila je i neke novosti.

‘‘Pravo sudjelovanja na izboru u Hrvatskoj imaju djevojke s hrvatskim državljanstvom i prebivalištem u Republici Hrvatskoj pod uvjetom da su navršile 18 godina s datumom 1. siječnja godine natjecanja. Ono što se od lani promijenilo jest to što više nema gornje granice u godinama koja je do sada bila do 28 navršenih godina. Tko će ponijeti krunu Miss Universe koju su izradili majstori iz Zlatarne Dodić vidjet ćemo 6. svibnja, a prijave su i dalje otvorene na web stranici.‘‘