Ljubitelji sportskih superautomobila najčešće s nepovjerenjem gledaju na električne motore, no u Porscheu tvrde da će ih Taycan, njihov prvi električni model, razuvjeriti. Upravljačke komande elegantne jurilice u potpunosti su digitalizirane, a prve dvije verzije, Turbo i Turbo S, dolaze s moćnim motorima koji razvijaju brzinu do 260 km/h. Radijus kretanja im je 412 (Turbo S), odnosno 450 km (Turbo), a posebnost sustav napona od 800 volti koji omogućava brže punjenje baterije.
Francuski proizvođač poznat je po kvalitetnim malim gradskim automobilima, a njegov električni model nastavlja tu tradiciju. Baterija kapaciteta od 52 kWh omogućuje domet vožnje do 395 km, dok na stanici za brzo punjenje u pola sata možete dobiti dovoljno energije za do 150 kilometara vožnje. Unutrašnjost je gotovo u potpunosti digitalizirana uz brojna pomagala za udobnost i sigurnost vožnje.
Konceptualni model tvrtke Rimac Automobili iz Svete Nedelje prava je mehanička zvijer: četiri električna motora stvaraju snagu od 1914 KS, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 412 km/h, dok baterija od 120 kWh osigurava domet od 650 kilometara. Na automobilističkom sajmu u Ženevi, koji će biti održan u ožujku, trebao bi biti predstavljen model za proizvodnju, a najavljeno je da neće biti više od 100 primjeraka.
Južnokorejski kompakt elegantnih linija u ponudi je od 2016. pa sljedeće godine dolazi novi model, s motorom od 137 KS, pojačanom baterijom od 38.3 kWh i radijusom vožnje od 274 kilometra. Na stanici za brzo punjenje u 54 minute može se napuniti 80 posto baterije. Opremljen je i SmartSense tehnologijom koja stalno nadzire prostor oko vozila te vozača pravodobno upozorava na potencijalne opasnosti.
Njemački gradski automobil omogućava doseg od 330 km te mogućnost da se na stanici za brzo punjenje za 30 minuta napuni 80 posto baterije, a vozač može birati između sportskog, koji nudi veći užitak vožnje, i regenerativnog načina, koji povećava doseg. Na tržište dolazi u proljeće 2020.
Iako je njegova proizvodnja započela tek ovog mjeseca u tvornici u Češkoj, prvi Škodin potpuno električni automobil Citigo e iV već je izazvao prilično zanimanje. Kako i ne bi, kad se kompaktni gradski autić, koji razvija maksimalnu brzinu od 130 km/h i nudi radijus od 260 km, može do kraja godine naručiti po cijeni nižoj od 140 tisuća kuna.
Nakon Bube i Golfa, električni model ID.3 predstavlja početak trećeg velikog poglavlja njemačkog automobilskog diva. U ponudi su tri baterije (45 kWh, 58 kWh i 77 kWh) i ovisno o izboru automobil može prijeći između 330 i 550 kilometara. Pokreće ga snažni motor od 204 KS. Trenutačno postoji mogućnost prednarudžbe, dok će se kupcima isporučivati sredinom 2020.
Njemački proizvođač nudi niz modela u električnim varijantama, no jedan od najpopularnijih je kompaktni i3. Premijerno predstavljen kao koncept 2011., u proizvodnji je od 2013., a prošle je godine dobio osvježenu verziju. Nudi doseg od 260 km i maksimalnu brzinu od 160 km/h. Kupce posebno oduševljava povezanost uz aplikaciju BMW Connected, koja omogućava otvaranje automobila uz pomoć pametnog mobitela.
U ponudi električnih vozila model japanskog proizvođača već je veteran. Proizvodi se od 2010., ali to nikako ne znači da je zastario. Naprotiv, verzija za 2019. s atraktivnim izgledom, dvije baterije u ponudi (40 kWh i 62 kWh), maksimalnim dosegom od 385 kilometara i pomagalima poput sustava za inteligentnu vožnju Nissan Propilot i dalje je jedan od najprodavanijih modela u Europi, ali i Hrvatskoj.
Možda i najpoznatiji svjetski proizvođač električnih automobila s novim modelom, koji bi na tržište trebao doći sredinom 2020., ulazi na tržište kompaktnih crossovera. Specifikacije su mu i više nego pristojne - ima domet od 480 kilometara i maksimalnu briznu od 241 km/h, od 0 do 100 ubrzava za manje o četiri sekunde, a audiofile će oduševiti sustav s čak 14 zvučnika.