‘NEVIĐENO SVJEŽE‘

Kupovina u potpunom mraku oduševila posjetitelje programa koji je vodila Ivana Mišerić

Zanimljivim ručkom u potpunom mraku trgovački lanac impresionirao je svježinom proizvoda kupce među kojima su bile i poznate dame.

Predstavljanje kampanje "Neviđeno svježe" trgovačkog lanca Kaufland privuklo je poznate dame - Jelenu Marinović, Mateu Miljan Rafaj i Ivanu Mišević koja je vodila uzvanike kroz nezaboravan doživljaj da u potpunom mraku kušaju tri slijeda gastronomskih specijaliteta bez osjetila vida, oslanjajući se na okus, njuh i dodir.

U zatamnjenom prostoru jednog restorana jedinstveni gastronomski doživljaj uzvanicima je predstavio pravi izazov u prepoznavanju aroma i teksture hrane u sklopu kampanje kojom se ističe beskompromisna svježina Kauflandovih proizvoda koji su, čak i da su odabrani u potpunom mraku, uvijek jednako svježi te nose oznaku Obećanje svježine – Kaufland kvaliteta.

Slijedovi u mraku pripremljeni su isključivo namirnicama iz asortimana Kauflanda, a pripremao ih je njihov novi ambasador, Chef Pero Savanović, koji i sam namirnice uvijek bira po ključu svježine i sezonalnosti jer one tada daju svoj maksimum i u organoleptičkom i nutritivnom smislu.

image

Matea Miljan Rafaj

PRESS

„Za ova tri slijeda u mraku vodio sam se idejom odabira namirnica koje imaju posebnu „osobnost“, neki upečatljiv statement kako bih dodatno potaknuo sva čula – od okusa, mirisa, teksture… Srećom, u Kauflandu mogu uvijek pronaći sve što je za to potrebno – od domaćih i lokalnih proizvoda do onih egzotičnijih kada planiram malo „pomaknuti“ menu nečim neuobičajenim. Kuhanje je kreativan proces – zato je bitno, uz svježe i kvalitetne namirnice, dopustiti si kreative i mašte“, ističe Pero Savanović.

image

Jelena Marinović

PRESS

Kupci su potvrdili kako su svježinom proizvoda tog trgovačkog lanca i više nego zadovoljni, bez obzira na to što su ih birali bez da su ih mogli vidjeti.

image

Slijedovi u mraku pripremljeni su isključivo namirnicama iz asortimana Kauflanda

PRESS

"O svježini proizvoda vodimo posebnu brigu i u svim koracima opskrbnog lanca, kao i na samim policama jer želimo da kupci budu sigurni u apsolutnu svježinu proizvoda koje kupuju“, pojasnio je Daniel Šturm, član uprave za Nabavu i marketing Kauflanda.

image

Kupci su potvrdili kako su svježinom proizvoda i više nego zadovoljni

PRESS

Za glazbenu poslasticu bili su zaduženi pjevačica Sabrina Hebiri uz pratnju Vinka Mihića na perkusijama te Frana Šokića na klaviru.

image
PRESS
Linker
16. travanj 2024 08:46