
Niti jedna od predstavljenih kolekcija nije nimalo slična onome što smo navikli vidjeti od švedskog diva. Veljača će u njihovim trgovinama biti rezervirana za mlade koji se često sele ili, pak, žive u malim stanovima.
Ikea PS, odnosno Post Scriptum, je limitirana kolekcija prvi put lansirana 1995. godine i od tada izlazi u prosjeku svake treće godine. U fokusu je moderan skandinavski dizajn koji je istovremeno kvalitetan i cjenovno dostupan, a ovogodišnja je ukupno deveta PS linija švedskog brenda. Sastoji se od više od 50 proizvoda koje je kreiralo 17 dizajnera diljem svijeta, a tema su fleksibilnost i sloboda u svakodnevnom životu. Namijenjena je onima koji žive po vlastitim pravilima i biraju slobodu - odnosno generaciju koju svi brendovi trenutačno žele osvojiti - milenijalcima.
SPRIDD kolekcija je posljednja modna suradnja švedskog brenda - Ikea je udružila snage s britanskim modnim dizajnerom Kitom Nealeom i lansirala kolekciju koja je namijenjena onima u pokretu, odnosno modernim nomadima, a inspirirana je glazbenim festivalima.