Dirljivi spot redatelja Tonija Mijača odao je počast velikanu hrvatske glazbe.
U prepunoj Veloj Luci, na tradicionalnom koncertu u čast velikana hrvatske glazbe Olivera Dragojevića, premijerno je prikazan spot za njegovu novu pjesmu "Vrime je".
Autor glazbe je Tomislav Mrduljaš, tekst supotpisuju Tomislav Mrduljaš i Marijan Ban, a aranžman Igor Ivanović. Pjesma ‘‘Vrime je‘‘ stiže nakon velikog hita ‘‘Ne mogu ti reći‘‘ objavljenog u ožujku, a kojim je najavljen album ‘‘Dolaziš‘‘ s dvanaest novih Oliverovih pjesama za koji još čekamo datum objave. "Svaki njegov demo, zvuči kao finalna snimka, što više reći", rekla je sinoć Zorica Kondža, Oliverova velika prijateljica s kojom je opjevao najljepše duete i bezbroj koncerata tijekom života.
Za album su dvije godine prikupljani i preslušavani materijali, uloženi su sati pomnog biranja, prisjećanja na sve njegove komentare i upute, kako bi se sve pjesme napravile sa sigurnošću u njegovo odobravanje. S istom takvom posvećenošću radio se i video spot, iza kojeg stoji mladi splitski redatelj Toni Mijač.
"Prije mjesec i nešto dana sam napisao da će idući spot na kojem ću raditi biti stoti po redu, ne znajući tada da će to biti baš ovaj. Neki će reći da je usiljeno što ovo pišem, ali nije poanta u broju spotova, samo se dogodila jako lijepa slučajnost da je taj zaokruženi broj baš za ovu legendu. Nadam se da ćete uživati", napisao je na svojim društvenim mrežama, a otkrio je i kako se inspirirao za ovaj poseban spot.
"Inspiracija za koncept spota ‘Vrime je’ mi je došla nakon samo nekoliko preslušavanja pjesme te uranjanja u Oliverovu čarobnu interpretaciju, melankoličan tekst i melodiju koja stvara lijep ali i bolan dojam. Kod razmišljanja o vizualizaciji pjesme, dolazile su mi ideje o praćenju osobe koja se nakon rastanka i/ili gubitka jako bliske osobe saživljava s novom realnošću te prolazi katarzu oslobađanja od zarobljenosti u prošlosti i nalaženje sreće u sadašnjosti s lijepim uspomenama koje prate. Nakon ispisivanja scena, osjetio sam priliku za ubacivanje određenih motiva iz Oliverovih prijašnjih spotova koji su doprinosili njegovoj vizualnoj upečatljivosti te sam tu vidio priliku za dodatnu posvetu i homage velikoj legendi u nadi da će ih gledatelji te motive i prepoznati", rekao je Mijač.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....