Profimedia, Insight Media
ikon@

Kako su klinci s Instagrama preoteli prve redove na revijama modnim urednicima i novinarima

Online recenzije, blogovi i društvene mreže dali su mogućnost da svatko s pristupom internetu može pustiti svoj glas koji će čuti brojni pratitelji. A upravo se to dogodilo i na području mode.

Online recenzije, blogovi i društvene mreže dali su mogućnost da svatko s pristupom internetu može pustiti svoj glas koji će čuti brojni pratitelji. A upravo se to dogodilo i na području mode.

Dok su prije prvi redovi svjetskih modnih revija bili isključivo rezervirani za modne urednike, novinare i celebove s A liste, danas je priča malo drugačija.

Sve je krenulo s popularnim street style fotografijama koje su punile magazine, forume i portale zbog maštovitih kreacija blogera i influencera, a danas upravo oni zauzimaju prva mjesta na revijama, a nerijetko čak i uloge manekenki i manekena. I upravo je popularnost ulične fotografije bila jedna od polaznih točaka popularnosti influencera koja se počela širiti među modnim brendovima.

Svake sezone, Instagram influenceri postaju sve značajniji dio modnog marketinga, a čak 78 posto brendova uključilo je influencere u svoje marketinške planove i oglašavanja.

Činjenica jest kako se mijenja način na koji korisnici traže proizvode, a klasično reklamiranje zamijenile su Instagram i YouTube objave mladih utjecajnih osoba s vojskom pratitelja na društvenim mrežama.

Čak su se i prestižne modne revije počele prilagođavati influencerima koje sve češće možemo vidjeti u prvim redovima, kako sjede uz bok velike Ane Wintour i os ostalih modnih magova. Razlog je vrlo jednostavan – svi njihovi pratitelji mogu iz udobnosti vlastitog dnevnog boravka uživo gledati revije i biti dio tog, do nedavno, nedodirljivog svijeta zahvaljujući samo jednom kliku na mobitelu ili računalu.

Budući da se influencerima dodjeljuje ulaznica u ekskluzivni svijet mode u koji imaju pristup i njihovi pratitelji, publika uzima manje pasivnu ulogu u modi. Nestaje tradicionalne hijerarhije, a trgovci znaju da se moraju prilagoditi takvoj situaciji.I stoga su u prvim redovima sve više prisutni upravo influenceri poput Chiare Ferragni, Brian Boya i mnogih drugih jer je moda postala još pristupačnija doslovno svakome tko ima Internet.

Chiara Ferragni has posted a photo on Instagram with the following remarks:
One week from now.. The wedding celebrations are gonna start in Sicily ???????? Feeling so excited and nervous ???? #TheFerragnez 
Twitter, 2018-08-24 13:39:17. 
Photo supplied by insight media. Service fee applies.

NICHT ZUR VERÃFFENTLICHUNG IN BÃCHERN UND BILDBÃNDEN! EDITORIAL USE ONLY! / MAY NOT BE PUBLISHED IN BOOKS AND ILLUSTRATED BOOKS! Please note: Fees charged by the agency are for the agencyâs services only, and do not, nor are they intended to, convey to the user any ownership of Copyright or License in the material. The agency does not claim any ownership including but not limited to Copyright or License in the attached material. By publishing this material you expressly agree to indemnify and to hold the agency and its directors, shareholders and employees harmless from any loss, claims, damages, demands, expenses (including legal fees), or any causes of action or allegation against the agency arising out of or connected in any way with publication of the material., Image: 383866256, License: Rights-managed, Restrictions: NICHT ZUR VERÃFFENTLICHUNG IN BÃCHERN UND BILDBÃNDEN! Please note additional conditions in the caption, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Insight Media
Profimedia, Insight Media

Modni dvojac Dolce i Gabbana otišli su i korak dalje i na svoje piste, s renomiranim manekenkama, postavili influencere da nose njihove nove kolekcije, a prvi redovi bili su popunjeni samo mladim influencerima i millenialsima koji postižu veću popularnost od starijih novinara i urednika.

Marketing i reklama su tu, to je činjenica, ali ostaje upitno gdje nestaju profesionalna kritika i stručno mišljenje dugogodišnjih profesionalaca.

Linker
27. travanj 2024 13:23