Glumica je najavila velike promjene u svojoj kompaniji i planove koje želi ostvariti nakon problema s poslovanjem, koji su sada, čini se, iza nje.
Hollywoodska zvijezda i poduzetnica Gwyneth Paltrow (52) ponovno privlači pozornost svojim lifestyle brendom Goop i viješću da se isti nakon restrukturiranja, vraća na scenu i to s inovativnim retinol serumom kojim obećava preokret u industriji ljepote. Nakon izazovnih godina obilježenih pandemijom koronavirusa, glumičin je brend prošao kroz značajno promjene, pa je kompanija sada fokusirana na tri ključna područja: modu, ljepotu i hranu.
Na tržište su lansirani svoj prvi retinol proizvod - 3x Regenerative Retinol Serum čija cijena iznosi 130 eura i bit će dostupan od 6. rujna na Goopovoj web stranici i u njihovim trgovinama. Ime je dobio po svom 3x Retinol Complexu, zaštićenoj mješavini granaktivnog retinoida, enkapsuliranog retinala i retinola. Ovi sastojci kombinirani su s ceramidom NP, benthi biljnim peptidom, te ekstraktima cikle, azuki graha i sladića za optimalnu njegu kože.
Iz kompanije navode obećavajuće rezultate kliničkih ispitivanja prema kojima je 100 posto ispitanika primijetilo smanjenje dubokih bora i pora na licu, kao i poboljšanje hidratacije kože. "Nakon COVID-a, proveli smo dosta vremena izbjegavajući udarce, održavajući se na površini i pokušavajući biti što agilniji. Prošle godine počeli smo uočavati ogroman rast u našem beauty poslovanju, i to se nastavlja i ove godine", izjavila je Gwyneth. "Klinička ispitivanja iza retinola su toliko uvjerljiva. Očito djeluje jako dobro, a ja sam nestrpljiva. Dugo vremena nije bilo čistih retinola na tržištu i željeli smo eksperimentirati s verzijama koje neće izazvati crvenilo ili iritaciju kože".
S novim retinol serumom Goop ulazi u novu eru rasta i inovacija u beauty industriji, a njegova je vlasnica optimistična u pogledu budućnosti kompanije, ističući da se po prvi put nakon nekoliko godina osjeća super energiju u vezi poslovanja. To za nju nije samo novi proizvod, već i simbol Goopovog povratka na tržište nakon izazovnog perioda. S fokusom na kvalitetu, inovaciju i holistički pristup ljepoti i njezi kože, sigurno će se pokušati pozicionirati kao lider u industriji ljepote i wellnessa. Kako će tržište reagirati na ovaj novi retinol proizvod, ostaje nam za vidjeti, ali jedno je sigurno - Gwyneth Paltrow i Goop spremni su za nove izazove i uspjehe u svijetu ljepote.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....