Dobrodošli u nadrealni svijet repera, dizajnera, kreativca i vlasnika lifestyle brenda Golf le Fleur
Reperski parfemi nisu od jučer. Puff Daddy, poznatiji kao Diddy, lansirao je svoj prvi parfem devedesetih pod svojim brendom Sean John, Jay-Z je to napravio 2000-ih, s parfemom Gold (i s njime završio na sudu), a sada je to napravio i Tyler, The Creator, s parfemom French Waltz pod svojim brendom Golf le Fleur.
Tyler, The Creator, možda nije poznat kao Jay-Z ili Diddy, ali ovaj 32-godišnji reper iza sebe ima devet studijskih albuma, nekoliko Grammyja, te preko 29 milijuna redovitih slušatelja na Spotifyju. Rodom iz sunčane Kalifornije, u svijetu rapa i hip-hopa poznat je kao onaj koji je oko sebe stvorio cijeli jedan mali svijet sačinjen od dobrog stylinga i elemenata nadrealnog. Kreativan u svakom smislu te riječi (zbog čega je i svom umjetničkom imenu dodao i sufiks The Creator), Tyler je već sa sedam godina izrezivao slike iz časopisa kreirajući omote svojih rap-albuma iz mašte, a sa 14 godina je sâm samcat naučio svirati klavir. Nakon srednje škole radio je malo u FedExu, a malo u Starbucksu, a danas iza sebe, osim glazbenih projekata, ima i eklektični brend koji je osnovao 2016. i nazvao Golf Le Fleur.
Njegov stil? Golferski, humorističan, u pastelnim bojama, s cvjetnim motivima, i skoro uvijek sa šubarom na glavi.
Nakon suradnje s brendom Converse na liniji tenisica u pastelnim bojama, kofera s cvjetnim motivima te tirkiznih golferskih cipela, stigla je linija lakova za nokte i parfem koji, iako je lansiran krajem 2021. godine, čini se da tek sada "kreće" i postaje sve popularniji, o čemu svjedoče brojne TikTok i YouTube recenzije koje su više nego pozitivne.
"Kad sam radio ovaj parfem, htio sam napraviti nešto što će me podsjećati na žene s kojima sam odrastao, ali i nešto što će moji kompići moći nositi", rekao je u nedavnom intervjuu za WWD. "Ideja da se parfemi dijele na muške i ženske za mene je glupa. Parfem je jednostavno miris“, opisao je svoj parfem French Waltz, koji miriše na cvjetne note jasmina, ruže i mimoze, puderaste, morske i mošusne note, te litchi, mandarinu i krušku. Naravno, Tyler nije svoj parfem doslovce kreirao, već su to učinile profesionalne kreatorice parfema Alexandra Kosinski i Julie Pluchet, uz Tylerovu kreativnu direkciju.
"Volim svježe parfeme s cvjetnim notama, ne volim ništa što miriše drvenasto, kožnato, duhanski, tamno", kaže Tyler čiji se parfem može pronaći online, u robnoj kući Niemann Marcus, a od ove jeseni i inkluzivnom butiku Thirteen Lune u Los Angelesu, koji se orijentira na alternativne brendove koji su u vlasništvu etničkih manjina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....