Rabanne ”Million Gold For Her”, Gigi Hadid

 RABANNE
Zavodljivi mirisi

Nove mirisne kreacije na tržištu: Uz poznate dame kao zaštitna lica luksuzni parfemi dobivaju sasvim novu dimenziju

Gigi i Bella Hadid, Ariana Grande, Hailey Bieber, Kendall Jenner i Emily u Parizu znaju da su parfemi mnogo više od pukog dodatka u svakodnevnom životu; oni su izraz osobnosti, stila i emocija.

Gigi i Bella Hadid, Ariana Grande, Hailey Bieber, Kendall Jenner i Emily u Parizu znaju da su parfemi mnogo više od pukog dodatka u svakodnevnom životu; oni su izraz osobnosti, stila i emocija.

U svijetu mode i ljepote parfemi su često više od samog mirisa – oni su simbol elegancije, stila i luksuza, a kada poznate osobe postanu zaštitna lica parfema, oni dobivaju dodatnu dimenziju i postaju prenositelji jedinstvene poruke i identiteta. Mnoge poznate dame postale su zaštitna lica prestižnih parfema, ostavljajući neizbrisiv trag u industriji ljepote, a neke od njih lansirale su i svoje vlastite.

Ove godine Rabanne ima svoje najveće imenovanje ambasadorice dosad - ponosno su najavili globalnu megazvijezdu Gigi Hadid kao zaštitno lice "Million Gold For Her" mirisa. Riječ je o prvom mirisu nove vizionarske franšize koji utjelovljuje opojne i uzbudljive ženstvene elemente i to u bočici s prepozatljivom XL karikom Rabbanneovog signature nakita. Jedan od najutjecajnijih supermodela svoje generacije, Gigi je također TV voditeljica i poduzetnica te inspiracija ženama diljem svijeta. S više od 78 milijuna pratitelja na Instagramu Gigi je ključna osoba u ovom jedinstvenom trenutku u povijesti Rabanneovih mirisa, predstavljajući beskompromisno neustrašivu ženstvenost moćnog novog mirisa koji blista zlatnim sjajem. Miris je dostupan u pakiranjima od 30ml, 50ml, 90ml i 200ml, te kao losion za tijelo i dezodorans u spreju.

image

Rabanne "Million Gold For Her", Gigi Hadid

RABANNE

Grammyjem nagrađena pjevačica, tekstopisac i glumica Ariana Grande ponovno je osvojila svijet uzbudljivim predstavljanjem svoje potpuno nove (i prve takve vrste) kolekcije Lovenotes - seta jedinstvenih mirisa dostupnog u ekskluzivnim izdanjima u različitim regijama. Ovi mirisi nisu samo parfemi - to su priče o romantici, zavođenju i opijenosti. Svaki miris je ljubavno pismo Ariane svijetu, koje prenosi bezvremenske i evokativne poruke strasti i privrženosti. U otkačenoj kampanji usmjerenoj na pisanje ljubavnih poruka Ariana Grande vas poziva da otkrijete kako je miris ultimativni i univerzalni jezik ljubavi.

image

Lovenotes, Ariana Grande

HAND-OUT LUXE BRANDS

Bella Hadid izbacila je revolucionarnu kolekciju bezalkoholnih parfema Ôrəbella, a nedavno je izašao i njezin četvrti parfem koji se mora protresti za aktivaciju - "Nightcap" - sladak miris inspiriran Bellinim snom o "odrasloj verziji vanilije". Ima toplu i začinjenu aromu koja odiše senzualnošću i mistikom. Đumbir, kardamom, vanilija, sandalovo drvo i pačuli samo su neki od sastojaka koji ovom mirisu daju senzualan, drveni zagrljaj.

image

Orebella "Nightcap", Bella Hadid

HAND-OUT ÔREBELLA

Hailey Bieber, poduzetnica i trendseterica, dio je YSL Beauty projekta koji je nedavno predstavio novi umjetnički izričaj za "Libre Flowers & flames" – novu senzaciju toplog i osunčanog cvjetnog mirisa. Ovaj digitalni projekt odražava globalnu kampanju mirisa s naglaskom na vatrenoj ženstvenosti. Novi Libre Flowers & flames marke YSL Beauty istinski je osunčani cvjetni miris s mješavinom akorda cvijeta kokosove palme, cvijeta ljiljana, cvijeta naranče i vanilije.

image

YSL-LIBRE Hailey Bieber

HAND-OUT YSL BEAUTE

Američki luksuzni lifestyle brend Tory Burch također je predstavio svoj najnoviji miris - "Sublime", a lice kampanje je Kendall Jenner. "Sublime je lijep, seksi, samouvjeren. Volim ono što Tory radi i za što se zalaže. Želim se povezati s dizajnerima koji su za mene autentični, a to znači da im je misao vodilja prirodno i organsko", kaže Jenner. Sublime odražava kako Tory vidi žene danas. "One žele savršenu ravnotežu senzualnosti i snage", kaže. Neočekivane note stvaraju jedinstvenu, seksi dimenziju - temeljen na notama bršljana, pačulija i magnolije ovaj miris stvara jedinstvenu alkemija kože pomiješanu s nježnom ružom, cvijetom osmantusa, zemljanim vetiverom i svijetlom mandarinom.

image

"Sublime", Kendal Jenner

HAND-OUT SHISEIDO AMERICAS CORPORATION

Popularne TV serije oblikuju popularnu kulturu na način da utječu na modne trendove, pa čak i inspiriraju stvaranje jedinstvenih parfema. Kada parfem izađe kao hommage liku iz serije, to nije samo marketinški potez, nego i poseban način na koji se odaje počast osobnosti i stilu omiljenih likova. Lik koji u zadnje vrijeme otkako je izašla četvrta sezona popularne serije privlači veliku pozornost je "Emily u Parizu" pa ne iznenađuje niti pojava istoimenog parfema. Šumske jagode zdrobljene u pjenušavim vrtlozima poput šampanjca umočene su u bujne note voćnog ličija, a baršunasta aroma romantičnih ruža lebdi preko slatkih macaronsa prošaranih kremastom francuskom vanilijom dodirnutom zavodljivim Santalom. Ovaj očaravajuć miris savršeno oslikava potpis "Love forever, Emily".

image

"Emily in Paris" parfem

MICHEL GERMAIN
Linker
11. studeni 2024 23:54