Njezino je ime i prezime sinonim za savršene obrve i besprijekornu kožu: otvorila je prvi brow bar u Hrvatskoj i osnovala najpopularniji kozmetički salon u Zagrebu, pa kreirala vlastitu kolekciju skincare i make-up proizvoda koje će uskoro lansirati na američko i francusko tržište.
Intervju smo dogovorile u zagrebačkom Centru Cvjetni, u kojem se nalazi njezin kozmetički salon, kako bi mi ispričala sve o svojoj liniji skincare i make-up proizvoda koju će ovog ljeta predstaviti i na stranom tržištu - u New Yorku i Parizu - a s kave s Manuelom Picard (45) vratila sam se uvjerena da bi njezin sljedeći projekt trebalo biti - pisanje autobiografije. Jer životna i poslovna priča ove renomirane beauty poduzetnice toliko je zanimljiva i inspirativna da bi je doista vrijedilo ukoričiti. Od skromnih početaka petnaestogodišnje praktikantice kozmetičke škole po zagrebačkim salonima, preko stjecanja vrijednih iskustava u spa centrima najvećih svjetskih kruzera pa do rada za svjetski slavne beauty brendove u Londonu i pokretanja vlastitog biznisa, Manuela je uvijek davala sve od sebe, ali i svojim poslovnim idejama bila nekoliko koraka ispred ostalih.
Klijentice su joj tijekom godina bile neke od najslavnijih žena svijeta, poput glumice Sienne Miller i pjevačice Andree Corr, a vrativši se iz Velike Britanije u Hrvatsku, otvorila je prvi brow bar u zemlji te nam otkrila čari threadinga (oblikovanja obrva koncem) i HydraFaciala (neinvazivnog, iznimno učinkovitog tretmana lica). Danas je vlasnica uspješnog beauty brenda čije su ime i prezime postali sinonim za profesionalni i predani pristup njezi kože i ljepoti. Njezina make-up i skincare linija, koja zasad broji 28 iznimno popularnih proizvoda, svaki se mjesec širi, a uskoro će je lansirati na francusko i američko tržište. Da biste uspjeli - konstatira Manuela - nije dovoljno da volite svoj posao. Morate ga obožavati, osluškivati potrebe tržišta, biti odvažan, a ponekad ići i - glavom kroz zid.
POČECI
- Rođena sam u Ivanić Gradu, gdje sam i odrasla te sam se kao mnoge curice voljela lickati i mami krasti make-up. U pubertetu sam imala problema s tenom pa me mama odvela u kozmetički salon na tretman lica. Iako je to bilo prilično neugodno, tj. bolno iskustvo, jako mi se svidio taj koncept njege lica. Odlučila sam upisati srednju kozmetičku školu, s petnaest godina krenula na prvu praksu u kozmetički salon.
BEAUTY PUTOVANJE OKO SVIJETA
- Nakon srednje škole radila sam u nekoliko kozmetičkih salona u Zagrebu, a onda se s 21 godinom prijavila za posao kozmetičarke na prekooceanskim kruzerima. Prošla sam intervju i dvomjesečnu obuku u Londonu nakon koje sam se ukrcala na kruzer Queen Elizabeth II, koji je iz Velike Britanije plovio u New York. Brod je imao spa zonu i kozmetički salon koji su bili puni od jutra do mraka, a iako se naporno radilo i po deset sati dnevno, bilo mi je to neprocjenjivo iskustvo: svi smo bili mladi i puni energije te bismo nakon posla još i tulumarili. U salonu su postajala striktna pravila: nisam smjela imati obojene nokte, bilo je točno propisana kakva je šminka dopuštena, kosa mi nije smjela biti u repu nego u punđi i uvijek je morala biti svježe oprana. Zarađivala bih po četiri hrvatske mjesečne kozmetičarske plaće u jednom krstarenju, plus napojnice. Na brodu sam se zadržala dvije i pol godine tijekom kojih sam oplovila čitav svijet, stekla vrijedna iskustva, ali i ozlijedila rame od intenziteta posla.
MAKE-UP ŠKOLA U LONDONU
- S 24 godine poželjela sam se okušati u nečem novom i upisala make-up tečaj Glauca Rossi u Londonu. Riječ je o jednoj od najpoznatijih vizažističkih škola u Engleskoj i svijetu koja mi je otvorila neka nova vrata. Počela sam asistirati jednoj renomiranoj britanskoj šminkerici s kojom sam radila na velikim produkcijama za magazine poput Harpers Bazaara i Dazed & Confused. U to sam se vrijeme i prvi put udala, za Francuza, te odlučila pronaći stalni posao - radila sam na prodajnom pultu svjetski poznatog beauty brenda Clinique u robnoj kući Harrods, a nakon nekog vremena prešla u malu nišnu robnu kuću Fenwicks u Bond Streetu, koja nije bila razvikana kao ostale niti popularna među turistima pa su tamo rado svraćali britanski celebrityji. U Londonu sam puno naučila o vođenju posla, tehnikama, customer servisu i ophođenju s ljudima.
SUDBINA VISI O KONCU
- U sklopu te robne kuće otvorio se i prvi brow bar u Engleskoj, gdje su radile Indijke i ispred kojeg je vječno bio red. Oduševila me njihova vještina oblikovanja obrva koncem o kojoj dotad nisam ništa znala. U Indiji je to višestoljetna tradicija - već i djevojčice od četiri godine tako vješto barataju koncem da im je depilacija mačji kašalj, dok sam se ja morala prilično potruditi da bih savladala tu vještinu. No, itekako mi se isplatilo. Nakon odlaska iz Cliniquea radila sam u nekim od najpoznatijih kozmetičkih salona u Londonu - u četvrtima Chelsea, Covent Garden i Nothing Hill, koji su imali iznimno cool i poznatu klijentelu - dolazile su mi poznate glumice, poput Sienne Miller, TV zvijezde i žene slavnih sportaša i svi su bili iznimno pristojni i ljubazni.
POVRATAK U HRVATSKU
- U Londonu sam ostala 10 godina. Nakon devet sam se razvela od prvog supruga, ali i odlučila zadržati njegovo prezime, Picard, jer sam pod njim izgradila karijeru u kozmetičkom svijetu. Kako su me, kad god bih došla kući u Ivanić, svi molili da im koncem oblikujem obrve, shvatila sam da taj posao ima potencijala. U Hrvatsku sam se vratila u proljeće 2011. i u malom prostoru u centru Zagreba otvorila salon u koji sam svaki dan putovala iz Ivanić Grada. Zaželjela sam se doma i istinski uživala u tome da ponovno vidim roditelje svaki dan, uživala u maminoj kuhinji i u tome što se ponovno brinu o meni nakon toliko vremena. Isprva sam u salonu radila sama, a koncept je bio walk in, bez narudžbe, no nakon što je izašlo nekoliko članaka u novinama o mojoj, za Hrvate novoj tehnici čupanja obrva, krenulo je ludilo, počeli su zvoniti telefoni i posao se zahuktao kao lud, do te mjere da su mi svi termini bili popunjeni mjesecima unaprijed.
SVI SU LUDI ZA THREADINGOM
- Klijenti su mi isprva bile najviše žene, no ubrzo su počeli dolaziti i muškarci ili mame s djecom. Primjerice, bilo je djevojčica od 12, 13 godina koje su zadirkivali u školi zbog spojenih obrva, a ja bih taj problem riješila u par minuta. I muškarcima je oblikovanje obrva postalo normalna stvar pa ne dolaze samo mlađi već i oni iznad 50 godina. Posla je bilo toliko da sam uzela veći prostor u Palmotićevoj, u kojem smo osim oblikovanja obrva koncem radili i tretmane lica, manikure i pedikure. U to sam vrijeme, 2016., postala i majka blizanaca pa sam morala balansirati između biznisa i majčinstva, što bi bilo teško izvedivo bez podrške njihovog tate, mog drugog supruga. Čak ni u trudnoći nisam mirovala: bila sam trudna šest mjeseci kad sam otvorila svoj drugi Brow Bar u Gajevoj, koji je i danas kultni bar za obrve u centru grada.
KORONA
- To je bio period “spašavaj živu glavu i biznis” - morala sam odlučiti hoću li se pritajiti, tj. zatvoriti salon, dati ljudima otkaze i čekati bolja vremena ili sve što imam uložiti u još veći i bolji salon. Odlučila sam se za ovo drugo te angažirala arhitekticu da u Centru Cvjetni osmisli prostor koji će ljude i izgledom i ponudom impresionirati. Srećom, taj mi se potez isplatio jer se još jednom potvrdilo da je beauty biznis jedini biznis otporan na recesiju, tj. da raste čak i u vremenima financijske krize. U salonu sam počela prodavati i neke američke brendove kozmetike, a onda se rodila ideja da lansiram vlastitu.
VLASTITA LINIJA KOZMETIKE
- Prvi proizvod s potpisom Manuela Picard Beauty bila je maskara za obrve, onda je uslijedila i olovka za obrve, a danas je u liniji ukupno 28 proizvoda i taj broj raste. Sve što sam napravila - i još uvijek osmišljavam - prvo sama isprobam. Kao žena znam što mi je važno - primjerice da ruž koji koristim nije suh, zbog čega sam lansirala liniju hijaluronskih ruževa. Sav make-up koji proizvodim ima i njegujuće sastojke jer mi je to iznimno bitno - primjerice moja maskara ima veliku koncentraciju ricinusova ulja, a olovka za obrve sadrži A i C vitamin. Devedeset posto proizvoda iz moje make-up i skin linije proizvodi se u Hrvatskoj, a manji dio u Francuskoj i Americi. Najpopularniji proizvod je piling s vitaminom C, a bestseler mi je i jedna mala pasta za akne koju kupuju i tinejdžerice i njihove mame jer brzo liječi prištić i do sutra ga više nema. Svaki mjesec u suradnji s formulatoricom u koju imam potpuno povjerenje lansiram nove proizvode i to me jako veseli.
PLANOVI ZA BUDUĆNOST
- Do kraja godine planiram lansirati međunarodni online shop i plasirati svoje proizvode na američko i francusko tržište, a trenutno mi je fokus na proizvodima s najboljim vitaminom C i najboljim retinolom te pojačanim formulama za probleme s hiperpigmentacijom koja je sve prisutnija. Naravno, tu su i anti-age proizvodi.
BEAUTY RUTINA
- Redovito idem na HydraFacial tretmane, a upravo je moj kozmetički salon bio prvi u Hrvatskoj koji ga je uvrstio u svoju ponudu. Taj tretman u šali zovem “vešmašinom za kožu”, jer uz pomoć posebnog vakuuma iz nje izvlači višak sebuma, pa čak i mitesere, a osim što čisti lice, istovremeno ga i njeguje. Uz to, naravno, koristim brojne proizvode iz svoje linije te stalno isprobavam nove formulacije na kojima radimo. Imam masnu kožu koja je u pubertetu bila sklona aknama, no dugoročno gledano ona je zahvalnija jer u zrelim godinama ima manje bora.
MAJČINSTVO
- Imam sedmogodišnje blizance, djevojčicu i dječaka. Jedna sam od onih žena koje su mislile da nikad neće postati majke. Naime, zanimao me samo posao, a onda mi se u trenu sve preokrenulo i beskrajno sam zahvalna što je tako. To je neka druga dimenzija ljubavi, inspiracije i, naravno, organizacije. Moj suprug radi sa mnom u tvrtki Manuela Picard Beauty i odlično funkcioniramo i na poslu i kod kuće. Jako sam sretna i zadovoljna svojim životom i biznisom, koji nisam gradila s velikim ambicijama i planovima već - korak po korak.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....