Ona je sinonim za jedno od najcjenjenijih imena domaće modne scene, no usprkos laskavoj reputaciji, Ljupka Gojić Mikić ispred svega stavlja ulogu majke. U novoj kampanji za Pantene, vodeći brend za njegu kose u svijetu, progovara o važnosti poticanja samopouzdanja i snage kod svojih i naših djevojčica. U tome joj se pridružila i njena najstarija kći.
Pantene i Ljupka Gojić Mikić nastavljaju dugogodišnju suradnju, a u kampanji po prvi puta sudjeluje i Ljupkina najstarija kći Jana Sienna Mikić. U trgovinama dm drogerie markta za vrijeme trajanja kampanje kupci proizvoda Pantene na dar dobivaju kozmetičku torbicu s potpisom Jolie Petite by Ljupka Gojić.
Oslikava intiman odnos majke i kćeri
Pantene već generacijama brine o ljepoti i njezi kose o čemu svjedoči i najnovija suradnja s modelom i poduzetnicom Ljupkom Gojić Mikić i njenom kćeri Janom Siennom. Kampanja pod nazivom "Snaga je u nama" oslikava intiman odnos majke i kćeri te novim generacijama otkriva tajnu snažne i lijepe kose.
Ljupka Gojić Mikić je svoj poseban odnos s Panteneom, započela još 1996. godine u New Yorku kada je bila zaštitno lice kampanje, a suradnja je u nekoliko navrata nastavljena i u Hrvatskoj. Ove godine Pantene podsjeća na važnost, toplinu i snagu odnosa između majki i kćeri. Ljupka Gojić Mikić kao majka triju djevojčica ima iznimnu ulogu u njihovom odrastanju, ali je uzor i mnogim drugim majkama i djevojčicama.
"Moja najljepša uloga u životu je uloga modela, ali ne onog na modnim pistama već životnog modela i uzora svojim kćerima. Ženska snaga je u ženama koje nas okružuju, to je i meni samoj bilo jasno prilično rano. Moju je karijeru odmah na početku obilježila i suradnja s Panteneom, brendom koji osnažuje različitost i pomaže da nam lijepa i zdrava kosa daje snagu i samopouzdanje u svim životnim fazama. Jana Sienna i ja smo uživale snimajući kampanju "Snaga je u nama" što se i vidi iz fotografija te vjerujem da smo uspjele izraziti taj poseban osjećaj i povezanost majke i kćeri", izjavila je Ljupka Gojić Mikić.
Snažno je lijepo
Pantene, kao vodeća marka za njegu kose u svijetu, vjeruje da je snažno lijepo. U svojim linijama za njegu i zaštitu kose ističe i osnažuje ženstvenost i ljepotu kose u svakoj dobi.
"Pantene s ponosom predstavlja kampanju "Snaga je u nama" kojom podsjeća na generacije žena koje su utjecale ili utječu na naše živote i na naše izbore, a najčešće su to majke. Ljupka i Jana Sienna prenose tu neraskidivu poveznicu, ali i modnu zaigranost koja od najranije dobi započinje upravo kosom", izjavila je Roberta Čirjak, marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble Hrvatska.
Pantene je u suradnji s dm-om Hrvatska pripremio i posebno iznenađenje kupcima proizvoda Pantene.
Lijepa kosa je ujedno zdrava kosa i zato Pantene uz jedinstvenu Pro-V formulu već 70 godina pomaže zdravlje i ljepotu kose.
Napomena: Promocija "Pantene - Snaga je nama" u trgovinama dm drogerie markta traje od 1.2.2020. do 29.2.2020., odnosno do isteka zaliha.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....