Nakon svijeta make-upa kojim je osvojila gotovo cijeli svijet, britanska vizažistica i poduzetnica Charlotte Tilbury dugo je radila na novom projektu.
Charlotte Tilbury postala je svjetski poznata po svojim inovativnim proizvodima za šminkanje i njegu kože, sada je najavila lansiranje linije parfema koju je nazvala "Collection of Emotions". Tilbury će tako predstaviti čak šest različitih parfema, a kako otkrivaju iz njegova tima, imat će jednu posebnost. Naime, kako ističu ovo nije običan set mirisa, iza njih stoji ozbiljna neuroznanost jer kao ističu, to su parfemi koji će promijeniti naše raspoloženje. Tilbury je odlučila istražiti načine na koje mirisi mijenjaju naša raspoloženje te je na izradi proizvoda radila sa stručnjacima za neuroznanost, kao i s tri majstora parfumera iz International Flavors and Fragrance (IFF) .
"Oduvijek sam htjela ovo učiniti, ali su mi govorili da ne mogu", kaže Charlotte, dodajući da nije željela da koncept bude samo marketinški potez. A rezultat je šest univerzalnih osjećaja, flaširanih kao mirisi: Love Frequency (cvjetno-drvenasti), Joyphoria (topli cvjetni) koji potiče sreću, Magic Energy (citrusno-drvenasti), Calm Bliss (vodeno-cvjetni), More Sex (mošusna koža) i Cosmic Power (jantarno-začinski).
Linija se zasniva se na IFF-ovom 40-godišnjem istraživanju utjecaja različitih mirisa na mozak. Tilbury kaže da je bila šokirana što ova istraživanja nikad prije nisu korištena za dizajniranje mirisa koji izaziva emocije. “Oni ga očito koriste za rad na različitim mirisnim notama, ali nikad s tom namjerom da pobude osjećaje. Kad smo saznali da uz pomoć neuroznanosti i psihologije možemo stvoriti koncept koji želim, to je bio pravi spoj", rekla je. Vizažistica je također koristila o teoriju boja, praksu koju je godinama provodila u svom poslu. Kada je radila na ambalaži, usklađivala je boju svake bočice s osjećajima i sjećanjima koje parfem u njoj izaziva. Boce su inspirirane alkemijskim bocama iz 18. stoljeća. Cijena parfema bi trebala biti oko 150 eura.
Kao i s njezinim make-up proizvodima, Tilbury se nada da će njezini kupci odabrati koji će miris nanijeti ovisno o tome kako se osjećaju taj dan. “Jedan dan ćeš možda htjeti biti kao Kate Moss rock djevojka, a ponekad ćeš se možda osjećati kao Bella Hadid, bomba”, kaže ona. Parfemi se također mogu i kombinirati. "Možda idete na neki event i želite se osjećati seksi i osnaženo, pa možete zajedno staviti Magic Energy i Cosmic Power", objasnila je Tilbury.
"Scent of a Dream", limitirano izdanje mirisa kojeg je Tilbury lansirala 2016., vrlo je brzo stekao kultni status. S obzirom na vojsku fanova koju ima sasvim je izgledno kako će i ova nova kolekcija biti jednako uspješna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....