Bella Hadid

 LOIC VENANCE AFP
Orebella

Bella Hadid lansira beauty brend, stiže u svibnju

Iako još uvijek nije poznato o kojim je proizvodima točno riječ, fanovi nagađaju da će u fokusu brenda biti mirisi.

Iako još uvijek nije poznato o kojim je proizvodima točno riječ, fanovi nagađaju da će u fokusu brenda biti mirisi.

Bella Hadid se već neko vrijeme uspješno skriva od očiju javnosti. Iako mnogi željno očekuju njezin povratak na modne piste, izgleda da se slavna manekenka ipak odlučila na drugačiji poslovni pothvat. Naime, kao i brojne druge zvijezde, čini se da se i ona namjerava okušati u beauty vodama i pokrenuti vlastiti brend. Podijelila je sa svojih nešto više od 60 milijuna pratitelja na Instagramu misteriozni teaser i napisala: "Orebella koju je osnovala Bella Khair Hadid. Otkrijte svoju alkemiju 2. svibnja." U opisu profila također je stavila informaciju da je osnivačica Orebelle, a na profilu ovog brenda pronaći ćete i stranicu na kojoj se možete zabilježiti za poseban poklon prilikom lansiranja linije.

I dok je prema trenutnim informacijama na Instagramu teško zaključiti o kakvim je proizvodima točno riječ, njezini vjerni obožavatelji smatraju da će se brend fokusirati na mirise - parfeme, mirise za tijelo i kosu, tamjan i difuzore od trske. Ipak, kod prijave brenda naveden je i širi spektar proizvoda među kojima je i make-up pa ostaje vidjeti hoće li Bella možda lansirati pudere, rumenila i ruževe ili pak možda proizvode za nokte. Fanovi također nagađaju da će Orebellini proizvodi biti dostupni samo u maloprodajnom lancu Ulta Beauty. Naime, početkom veljače Bella je objavila fotografiju na kojoj pozira pored logotipa Ulte u sjedištu same tvrtke.

Inače, 2021. godine je postala suosnivačica Euphoricsa, linije bezalkoholnih pića, dok je u srpnju 2023. javno podijelila da je trijezna deset godina. "Izrazito sam ponosna na bilo koga tko progovori o odvikavanju od alkohola", napisala je tada na Instagramu. Iskorak k beauty i wellness industriji može se protumačiti kao prirodni nastavak njezinog dugogodišnjeg zagovaranja selfcarea. Hoće li brend biti jednako uspješan kao i njena dosadašnja karijera, saznat ćemo 2. svibnja.

Linker
15. studeni 2024 09:15