After na ‘Fejsu‘

Nina ne odustaje, nakon kritike obožavatelja opširno mu odgovorila o ‘propustima‘ na Dori: ‘Nisam bila najbolja, ali...‘

Glazbenici je jedan od pratitelja poručio da i nije bila baš najbolja na Dori, a ona mu je spremno u podužoj poruci objasnila koja je razlika između natjecanja Dore i Eurosonga.

Drugoplasirana na jučerašnjoj Dori Nina Kraljić nije krila nezadovoljstvo svojim plasmanom te, najblaže rečeno, poraz od Albine Grčić nije baš podnijela "sportski". Pjevačica se upustila u opsežne rasprave sa svojim pratiteljima na društvenim mrežama, a jedan od njih ju je potaknuo da mu posebno detaljno odgovori - među ostalim dotaknula se i svog nastupa na Eurosongu 2016.

"Nina, sve kul ali nastup nije bio nešto posebno. Tako da lagano. Objektivno nisi bila najbolja večeras. Btw. Nije lakše pobijediti Eurosong nego Doru, pa bila si na Eurosongu i nije baš prošlo...", poručio je pratitelj Nini Kraljić, a ona mu je prilično opsežno odgovorila.

"Slažem se. Toma, Mia i Bernarda su bili bolji. Ali nebitno to. Ne radi se o pobjedi jer smo vrlo brzo ionako znali poziciju u kojoj ćemo biti, što sve govori o natjecanju. Fulana poanta. A pliz mi ne spominji Eurosong 2016. gdje sam nas dovela bez para i podrške u finale nakon sedam godina, dok Franka nije prošla, a nju se gleda kao uspjeh (reference radi samo). Kada sam pjevala na engleskom tada nisam bila dovoljna Hrvatica svugdje u medijima, a u međuvremenu smo se modernizirali. Prema tome bolje šuti i pokaži respect ili idi. Pliz. Ne vrijeđaj nešto o čemu ne znaš ništa i o čemu se ne govori jer smo konstantno u cenzuri gdje se uvijek očekuje 'divno je krasno je sve čestitke svimaaa zvuk savršen ma predivna večer' Ej. Nisam došla ovdje prodavati maglu. Kome to ne paše, sve ok. Nema potrebe da nastavimo komunikaciju niti da pratiš", poručila je pjevačica komentatoru.

Čitajte i: Skandalozna strana Dore ni ovog puta nije izostala! Nina je teško podnijela poraz, Kedžo prozvao HRT

Pogledajte video

Poduža rasprava

No rasprava nije stala na tome, u sljedećoj replici Nina je poručila da je 2016. bila HRT-ovo janje za klanje te kazala da je njihova suradnja završena.

Čitajte i: Upoznajte pobjednicu Dore! Obožava biti sa svojom bakom, studira povijest i engleski jezik, a voli nogometaša

"Lako je pobjediti na Eurosongu ako možeš biti svoj, imas podršku, neku lovu iza sebe i tim s pjesmom koja je temelj. Ja sam imala samo pjesmu, a da mi je HRT javio na vrijeme da sam njihovo janje za klanje te 2016. samo da Hrvatsku odvedem više u finale išla bi pjesma 'Zaljuljali smo svije't s kojom smo mogli bit i top pet i da sam u trenirci bila. Stojim pri tome. Dora je... nešto drugo i tu stajem. HRT i ja smo odradili sve što smo zajedno mogli, ali kao što sam rekla cenzura i gluma nisu za mene i naši putevi se razilaze. Vidjelo se na meni sve kad je glasovanje tek krenulo", poručila je Nina kazavši da se više neće raspravljati na tu temu.

Čitajte i: Doris Dragović imala je pravi instinkt! Albina Grčić pobjedila na Dori, predstavljat će nas na Eurosongu

Lavina je pokrenuta nakon pobjede Albine Grčić s pjesmom "Tick-Tock", kada je Nina Kraljić na društvenim mrežama optužila organizaciju za izborne prevare.

"Ljudi, hvala na svemu i što ste glasali za nas. Čujem da je naš broj bio nepostojeći, miks je bio vrlo zanimljiv. Sve smo znali, kad smo bili stavljeni prvi, a ždrijeb ne postoji, tako da nemojte se uzrujavati. Teže je pobijediti na Dori, nego na Eurosongu, što isto puno govori. Pratite naš projekt, bit će još ovakvih pjesama. Mene je jako teško pobijediti, ako kužite na što mislim. Šaljem vam veliku pusu", kazala je Nina, koja je 2016. godine predstavljala Hrvatsku na Eurosongu s pjesmom "Lighthouse".

19. travanj 2024 00:16