Sudeći po popularnoj modnoj stranici Lyst.com vojvotkinja od Sussexa Meghan Markle (37) je u dvije godine postala utjecajnija od vojvotkinje od Cambridgea Kate Middleton (36). Barem tako govore brojke.
Čak 216 posto više ljudi na njoj pregledava što je odjenula Meghan, prema 119 posto što je u istom razdoblju imala Kate. Žene diljem svijeta odmah požele odjenuti istu kombinaciju kao i slavne članice kraljevske obitelji, a nerijetko se njihovi outfiti i rasprodaju u kratkom vremenu.
Kako navodi Lyst.com u tome prednjači Meghan Markle jer su njezini outfiti po tražilicama pretraživani 20 milijuna puta. Primjerice, kada su se slavne šogorice pojavile na ženskom finalu Wimbledona 2018, široke bijele hlače koje na sebi imala Meghan Markle na poznatom siteu tražilo 58 posto korisnika, a bijelu haljinu s metalik detaljima koju je nosila na 50 godišnjicu titule princa Walesa tražilo je čak 500 posto koristika na stranici.