Eksplozija emocija

Nećete izdržati do kraja - bez maramica! Ovo je pet najboljih reklama koje smo vidjeli ove godine

Odabrali smo najemotivnije blagdanske reklamne kampanje koje su svjetski kreativci iznjedrili ove godine. Iznimno smo ponosni što je među njima rad hrvatskih autora, koji su s HEP-om stvorili pravu obiteljsku čaroliju.

Blagdanske reklame mala su umjetnička djela, u srazu glazbene i dramske umjetnosti te kreativnog pečata kojeg autori ostavljaju svijetu na poklon. One su već tradicionalan dio ugođaja koji se širi u ovo vrijeme i podsjeća nas na sve ono lijepo na ovom svijetu. Izdvojili smo stoga pet najdirljivijih reklamnih kampanji trenutno. Puno se toga promijenilo, no kampanje su ove godine još ljepše, emotivnije i značajnije.

"Probudi ono najbolje u sebi, donesi mir i radost u svoj dom. Podari ljubav, jedan osmijeh ozaren. Za sreću nam treba tako malo. Ti budi svjetlost nekom, bar na jedan tren", otpjevala je glazbenica Lana Janjanin u najdirljivijoj reklami koju ovih dana imamo prilike gledati. Dirljivu blagdansku čestitku poklonio nam je HEP, čija kampanja nas ove teške 2020. godine podsjeća da ovih blagdana budemo - nečije svijetlo. I tijekom najtežih dana, obitelj je naša snaga, sigurnost i uporište.

Naš mali dom, osvijetljen najiskrenijim i najnježnijim emocijama, u viziji ove dirljive reklamne kampanje mjesto je na kojem se pravi život odvija.

U svega 60 sekundi podsjeća nas na dane vlastitih odrastanja, nježnosti i brige u kojoj se dani pretvaraju u godine, godine u desetljeća, a desetljeća u neke nove obitelji. Jedan stol, ipak, i nakon svih godina - stoji. Nešto starije, vrijedne bakine ruke u kuhinji stvaraju slastice, siguran djedov zagrljaj jedva čeka primiti u ruke svoje najveće blago - nove naraštaje. Obiteljskih fotografija sve je više, nižu se kao neprocjenjivo bogatstvo na onom jednom posebnom mjestu koje svi mi imamo - u vlastitoj nutrini i vlastitom domu. Fascinantno je vidjeti što se sve događa iza vrata skromnih, toplih domova. Dok živimo vlastite živote, stvaramo uspomene, koje ćemo jednog dana pričati vlastitoj unučadi. Dok vas budu tog jednog dana gledali i upijali sve vaše anegdote - vjerujte, vi ste njihovo svijetlo. I oni su, u tom predivnom krugu života, sve ono vaše.

Ponosni smo što je jedna takva božićna reklama niknula baš u Hrvatskoj. HEP se godinama ističe izvanrednim reklamnim kampanjama (podsjetimo se onih posvećenih hrvatskoj kulturi i sportu, op.a.) pa ne čudi što su i ovog puta ponudili pravi mali spektakl.

image
Ekipa je na snimanju reklame savršeno rekreirala stan mlade obitelji 80-ih.
HEP

U razgovoru s Vanjom Vardom iz HEP-ovog Sektora za tržišnu i marketinšku strategiju, saznali smo kakva ideja stoji iza ovog sjajnog uratka

"Ove godine više nego ikad željeli smo poslati čestitku, poruku zajedništva, ljubavi i mira. Naglasiti sve naše tradicijske vrijednosti, sigurnost i povjerenje, ono najbolje što Hrvatska i HEP pružaju. Mislim da ova priča ima posebnu važnost za sve nas i zato je tako dobro prihvaćena", priča Varda.

image
Vrijedna ekipa iza HEP-ove emotivne reklame - Vedran Marjanović, Mario Delić i Marin Balaić.
HEP

U stvaranju uspješne HEP-ove marketinške priče najvažniju ulogu ima osječka agencija MIT. HEP je s njima suradnju sklopio početkom ove godine, a međusobno povjerenje i otvorena suradnja rezultirali su vrhunskim rezultatima. Iako je HEP visoko podigao letvicu svojim reklamnim kampanjama, ovoga puta nadmašili su emotivnim nabojem sami sebe. "Sigurno je ovaj spot najtopliji i najemotivniji dosad, donoseći energiju koja nas pokreće - ljubav, obitelj, dom, toplinu, zajedništvo, sigurnost, tradiciju", dojmovi su naše sugovornice iz HEP-a.

U želji da prikažemo sve emocije i radost Božića željeli smo ostati umjereni i mislim da smo uspjeli.

Rad na ovoj reklamnoj kampanji Vanja Varda će, kaže, pamtiti po posebnim uvjetima u kojima je rađena. Emotivni naboj nije se mogao izbjeći, a nije nedostajalo ni izazova. Na sve njih uspješno je odgovoreno. "Izazova je bilo niz, od samih ideja do realizacije da ne spominjemo epidemiološke uvjete u kojima smo radili. A na ovakvom projektu niz je i anegdota, od djece koja su sudjelovala u snimanju spota i pokoje suze do njihove iskrene sreće kada bi uspjeli snimiti scenu. Njihova želja da to bude savršeno je savršena i želiš da uspije baš radi njih. Iskrena i čista sreća je zarazna".

image
Obitelj je naša najveća vrijednost i svijetlo koje nas uvijek čeka upaljeno.
HEP

Upravo ta čista sreća i posvećenost rezultirali su kampanjom "Budi nečije svijetlo".

Ovo marketinško remekdjelo iz Hrvatske stoji uz bok najvećim svjetskim reklamnim kampanjama - onima koje su već tradicionalno desetljećima zaslužni za one sitne i iskrene suze.

Donosimo izbor najboljih, pripremite maramice!

Božićna reklama - Coca-Cola

Tradicionalno već u velikom stilu ekipa ove svjetske kompanije čestita blagdane. Ove godine, jedan otac prošao je silne nevolje i niz izazova koji su ga doveli do shvaćanja što je njegovoj kćerkici ovih blagdana zaista važno - da tata za blagdane bude uz nju. "Ovog Božića, dajte nešto što samo vi možete dati. Budite tu osobno, putem čudnog video poziva ili tek poruke, vrijeme koje dajemo voljenima je ono što Božić čini najposebnijim dobom godine, bez obzira na način koji smo tu za njih. Gdje god da ste, nadamo se da će vam Božić biti dobar", poručili su iz Coca-Cole ove godine.

Božićna reklama - Waitrose & John Lewis

Lanac britanskih supermarketa nikad ne razočara. Izvrsnim kampanjama pridružili su i ovu - koja u 2020. efektno i jednostavno poziva: "Dajte malo ljubavi". Animirana reklama prikazuje kako se širi lanac ljubavi, dobrote i sreće. Jedna osoba može pridonijeti i više nego što misli, a moć dobre volje je iznad svega. "Zajedno možemo napraviti veliku razliku", poruka je koju šalju ovi genijalni Britanci. "Ove godine slavimo ljubaznost, malu ili veliku, pokazujući kako i malo djelo može imati pozitivan utjecaj na svijet oko nas".

Božićna reklama - Doc Morris

Iz nizozemskog lanca ljekarni ove godine stiže lijek za dušu. Iza reklame stoji njemačka marketinška agencija Jung von Matt, a prikazuje umirovljenika koji se danima ustaje rano ujutro, na prvi zvuk budilice, i ima samo jedan plan - dovesti se u formu. Ustaje djed svakog dana, vježba i bori se sa samim sobom, a onda stigne Božić i postane nam kristalno jasno da je cijela borba bila zbog najljepšeg cilja - kako bi mogao svoju unučicu podignuti dok stavlja zvijezdu na vrh božićne jelke. Milijuni su već zaplakali, pokušajte ostati imuni.

Božićna reklama - Disney

"Od naše obitelji vašoj", poručuje Disney animiranom reklamom koja pokazuje baku Lolu i njezinu voljenu unuku. Unučica odrasta u djevojku, odlučnu da baki tijekom Badnje noći stvori neku novu uspomenu s njezinim omiljenim Mickey Mouseom. Svane jutro, a Lola se budi u svom domu - ukrašenom, predivnom, spremnom da između nje i njezine unuke stvori neke nove, neraskidive veze. Ljubav je to, u njezinom najčišćem obliku.

Obitelj i njezine tradicije ni 2020. ništa ne može uništiti. Vaš mali svijet je neuništiv, a ljubav koju osjećate prema najmilijima najveći je poklon koji su vam oni mogli dati. Darujte je i vi, i budite nečije svijetlo.

image
Hanza Media
Linker
15. travanj 2024 18:06