DARKO TOMAS/CROPIX
Prava inspiracija!

Anja Zambelli Čolak niže svjetske uspjehe: ‘Za ovaj posao ne postoji radno vrijeme‘

Riječka kreativka otkriva kako je u pandemijskim vremenima nastao prvi samoposlužni aparat za kruh u Hrvatskoj, čiji je logotip nedavno dobio laskavo svjetsko priznanje.

Sjetska, a naša - to su riječi s kojima bi se moglo opisati Anju Zambelli Čolak, riječku dizajnericu koja zajedno sa svojim kreativnim timom niže svjetske uspjehe. Posljednji jest uvrštavanje njihovog logotipa za brend Panissimo u knjigu LogoLounge. U konkurenciji od gotovo 40.000 logotipa iz cijelog svijeta, internacionalni žiri odabrao je baš onaj tvrtke Zambelli Brand Design osmišljen za istarski Panissimo. Riječ je o samoposlužnom aparatu za kruh, prvom u Hrvatskoj, s proizvodima obiteljske tvrtke Reginex iz Pazina.

"Ideja o kruhomatu nastala je tijekom pandemije u Reginexu, kada je beskontaktni način prodaje postao dio novog normalnog. Prvo smo započeli sa strategijom brenda i nazivom, a nakon toga smo krenuli s osmišljavanjem vizualnog identiteta brenda", govori Anja Zambelli Čolak za Gloriju.

image

Kruhomat se puni pekarskim proizvodima obiteljske tvrtke iz Pazina.

PRESS

Koncept je jednostavan i nadahnut je talijanskom pekarskom tradicijom pa je tako i nastao naziv Panissimo, koji u korijenu sadrži riječ pane, što je u prijevodu kruh. Logotip brenda crtan je kao silueta kruha, i to onog iz kalupa po kojem je tvrtka Reginex prepoznatljiva.

"Na kruhomatu dominira žuta jer je to boja koju ćete uvijek primijetiti u svojoj okolini", objašnjava dizajnerica.

U pet samoposlužnih prodajnih aparata, koji se nalaze na području Pazina i okolice, može se pronaći šest vrsta kruha te neki od slatkih pekarskih proizvoda koji se nadopunjavaju dva puta dnevno. Osim za Panissimo, još su tri logotipa Zambelli Brand Designa uvrštena u knjigu LogoLounge - za lanac restorana Leen’s iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, za riječku tvrtku Logistu te za kompaniju Yachting in Croatia. Uz to, lani je studio riječke dizajnerice osvojio A’Design, internacionalnu nagradu za vizualni identitet, i to za rad s brendom samoposlužnih aparata Quix te s brendom kave Benin.

image

Studio Anje Zambelli Čolak osmislio je naziv i ambalažu brenda Figura iz Hong Konga, koji na kineskom tržištu prodaju slatke proizvode od hrvatskih smokava.

PRESS

Za Anju Zambelli Čolak osvajanje A’Designa bio je san još otkako se kao 18-godišnjakinja preselila u Milano na studij dizajna. Nakon diplome vratila se u rodnu Rijeku gdje je 2008. pokrenula vlastiti dizajnerski studio. Osim domaćih, Anja Zambelli Čolak ima i brojne inozemne klijente, osobito s arapskog tržišta. Iznimno je ponosna na suradnju s njihovim uspješnim sportskim brendom Flain, baš kao i uspostavljanje gastro veze između Kine i Hrvatske. Naime, osmislila je naziv i ambalažu brenda Figura iz Hong Konga, koji od naših domaćih smokava radi razne slatke proizvode i plasira ih na tamošnje tržište.

Čitajte i: Ženska podrška IT poslovanju! Izabela Šafran svojom posvećenošću i i integritetom doprinosi uspjehu svoje tvrtke

Anja Zambelli Čolak jedno je vrijeme bila i službena dizajnerica za Nogometni klub Rijeka. Ne postoji, kaže, radno vrijeme za dizajniranje, s time se budiš i ideš spavati. Ali zato itekako cijeni slobodne trenutke koje provodi u prirodi s osmogodišnjom kćeri Emily te sa suprugom Andrijom Čolakom, inače osnivačem restorana brze hrane Surf’n’fries i konzultantom za franšiznu industriju. Za lijepog vremena odu i na jedrenje, što je Anji, uz posao, velika strast.

Linker
03. srpanj 2022 13:50