Ovog puta se korisnici društvenih mreža ne mogu načuditi novom odjevnom predmetu španjolske modne kuće pod vodstvom kreativnom direktora Demne Gvasalije: majici koja je upotpunjena košuljom našivenom s prednje strane. Twitteraši se ne mogu zasititi komentiranja novog komada iz kolekcije za jesen 2018., a za koji treba izdvojiti gotovo osam tisuća kuna. Nekoliko tisućica za odjevni predmet koji se može nositi na dva načina - kao košulja i kao majica.
Naravno, korisnicima društvenih mreža nije trebalo mnogo da novi modni pothvat uspješnog dizajnera kritiziraju bez dlake na jeziku: mnogi su mislili da se radi o šali, dok je velik dio komentirao izraz lica modela koji je to morao nositi na fotografiranju, a koji kao da govori kako košulja-majica nema nikakvog smisla.
Ovo nije prvi put da se kuća Balenciaga našla na udaru kritika: među najupitnijim komadima bile su njihova shopping vrećica za 1100 dolara, a najviše se govorilo o njihovoj torbi koju su mnogi proglasili čistom kopijom plastične torbe brenda IKEA, ali s jednom bitnom razlikom. Za IKEA torbu trebalo je izdvojiti tek nekoliko kuna, dok je Balenciaga bila vrtoglavih 15 tisuća kuna.