Nova kolekcija domaćeg branda nakita Karat Jewelry donosi elegantne i decentne ogrlice, naušnice i prstenje za ovo ljeto inspirane Italijom. Ako ste u potrazi za statement ogrlicom, koja je i dalje ultimativni modni hit, ne trebate tražiti dalje...
Kolekcijom dominiraju raskošne ogrlice i prekrasne naušnice, iako i za minimaliste ima nekoliko fantastičnih modela. Motiv sv. Benedikta prisutan je u kolekciji u obliku medaljona na ogrlicama i naušnicama te prstenju po uzoru na tradicionalni slavonski nakit s dukatima.
Kampanju je brend snimao u bajkovitoj Istri, a inspirirana je talijanskim načinom života te nosi znakovito ime - La Dolce Vita, a u glavnoj ulozi i ovoga puta našla se prekrasna radijska voditeljica Ivana Mišerić, kao zaštitno lice branda Karat Jewelry.
Nova kolekcija svojim raskošnim komadima slavi život, ljubav, moment...
‘‘Nakon ovog ludog vremena u kojem smo svi morali pomicati vlastite granice i rasti da bismo preživjeli, inspiracija za kolekciju mi je bila eksplozija sreće što smo živi i što smo tu. Ogrlice, naušnice, prstenje, narukvice, sve je bogatije nego ikada. Svaki komad isijava na svoj način. Više je više. Motiv sv. Benedikta prisutan je u kolekciji kao element nade, zaštite i vjere u bolje sutra. S ovom kolekcijom slavimo život i ženstvenost, La Dolce Vita. Ne želimo štedjeti na sebi jer nije nas ni život štedio. Okitite se žene moje, osjećat ćete se bolje‘‘, rekla je dizajnerica Rene Krasnić Velicki.