Modna kuća Burberry, čiji je kreativni direktor Riccardo Tisci, predstavila je svoju kolekciju za proljeće iduće godine, koja je oduševila modnu publiku jer se talijanski dizajner napokon opustio i prepustio onome u čemu je najbolji i svojoj estetici, bez velikog opterećenja koje mu je na početku nametala tradicija kultnog brenda, a i nakon tri sezone tržište je napokon reagiralo na njegove promjene.
- To je velik posao. Kada sam tek došao, želio sam sve mijenjati polako. Sada se osjećam bolje na svojoj poziciji, razumijem drugačiji London. Baloneri i prepoznatljiv uzorak zauvijek će biti ikone ove kuće, ali društvo se promijenilo i ljudi žele drugačije stvari - izjavio je nakon revije Tisci i dodao kako su trenutačno u fokusu bluze od šifona, sportski komadi i večernje kreacije, na čemu se ranije nije radilo.
U novoj je kolekciji predstavio i poslovna odijela, ali i kostime sa suknjom, a prevladalavale su monokromatske kombinacije, sa sivom i kaki nijansom u fokusu. Kolekcija za proljeće iduće godine ima komade za mlađe klijente poput oversized majica za ragbi, ali i elegantne komade kojima neće odoljeti njihove vjerne klijentice koje vjeruju da će Tisci uspjeti vratiti Burberryju staru slavu.