
Svi znaju da su tenisice odličan izbor ako tražite udobnu obuću koja se može uskladiti s najrazličitijim modnim kombinacijama, pa ih možete nositi ne samo na ulici ili uredu, nego i u svečanijim prigodama.
Pogotovo ako su brendirane zaštitnim znakovima najvećih modnih kuća kao dva noviteta koja su upravo stigla na tržište.
Prije nekoliko dana modni svijet je iznenadila zajednička kampanja dvojice giganata modne industrije - adidasa i Guccija, koji su udružili snage na platformi adidas x Gucci, koja ima i svoj vlastiti logo.
"Gucci predstavlja klasični adidasov model Gazelle u obliku platformerica", glasila je prva objava za masivni model tenisica koji se u prigodnim pop-up trgovinama diljem svijeta te u internetskoj prodaji pojavio u srpnju.
Đon platforme obojen je horizontalno u dugine boje, a tko god želi biti u njima zapažen za to će zadovoljstvo morati platiti 1290 američkih dolara. To je samo početak suradnje u sklopu koje početkom rujna na tržište stiže kompletna kolekcija odjeće, obuće i torbi, koja uključuje i kožnatu golf torbu, najskuplji komad u kolekciji čija je najavljena cijena 19500 dolara.
Za svega 925 dolara možete, pak, nabaviti novi uniseks model tenisica Versace Odissea, koji se ovih dana intenzivno promovira u Sjedinjenim Državama.
Riječ je o masivnom kožnom modelu koji na prvi pgled podsjeća na skateboard tenisice iz 90-ih godina prošlog stoljeća, a na prednjoj strani ima 3D reljef glave Meduze, antičkog mitološkog bića koje je svojim dodirom sve pretvarala u kamen. Meduza je laserski ugravirana u gumu, a tenisice dolaze u šest boja: crnoj, bijeloj, ultramarin plavoj, metalik srebrnoj, ružičastoj i boji karamela.