Kombinacije godine

Prošlogodišnja moda ujedinila je Hrvatice: Koje nam je trendove nametnula i kako smo na njih odgovorili

Nakon ludih ‘desetih‘ koje pamtimo po gotovo neograničenoj mogućnosti izbora, dvadesete su u naš ormar donijele svojevrsnu diktaturu ležernih komada. No, hrvatski fashionisti spremno su odgovorili i odlučili se za ono što najradije nose.

Za doček Nove 2020. odlučila sam prizvati dašak glamura iz prethodnog stoljeća i kreirati novogodišnji outfit u duhu art deca. Obukla sam haljinu s resama, navukla crne rukavice iznad lakta, našpricala se šljokičastim sprejem i glamurozno desetljeće za mene je moglo početi. Uostalom, ako još štujemo kult crvenog donjeg rublja na Silvestrovo u nadi da će nam osigurati sreću i strast, zašto isto ne bi vrijedilo za gatsbyjevski način života?

Kako je godina završila, svima nam je poznato, a moji su se raskošni komadi, kupljeni netom prije zimskih popusta, našli na dnu ormara pretrpani nimalo luksuznim trenirkama i comfy setovima koji su zavladali modnom scenom. Sviđao nam se taj trend ili ne, na njega smo bili primorani, a do početka 2021. već smo imali prilike adaptirati svoj stil novonastalim okolnostima. Na koji je način to utjecalo na potrošačke interese Hrvata i što smo najviše pretraživali, a koje su nam bile najveće želje?

image

Najpretraživaniji odjevni komad u 2021. godini bila je udobna odjeća, od pidžami do trenirki.

DEPOSITPHOTOS

Očekivano, teško smo se izvukli iz komfort zone, odnosno iz popularnih comfy setova pa podatak da su najpretraživaniji odjevni komad u 2021. bile upravo trenirke ne iznenađuje. Udobnost nam je ostala na prvom mjestu pa smo, u skladu s time, rado pretraživali i tenisice, a čak 6 od 10 pretraživanih pojmova su bili renomirani brendovi - Adidas, Puma i Nike.

Kako je osnovno pravilo trendova konstantna promjenjivost, ono se odrazilo i na sportsku modu, a planetarno popularne Gazelle i Stan Smithice zamijenila je zaluđenost Nikeovim modelima Air Force i Air Jordan.

image

Nike tenisice bile su pravi hit, posebno modeli Air Force i Air Jordan.

GLAMI.HR

Ove je podatke zabilježila mnogima omiljena modna tražilica GLAMI.hr koja, oslanjanjem na umjetnu inteligenciju, na jednom mjestu omogućava pristup tisućama brendova, a na odličnom je putu da postane najveći modni katalog u Hrvatskoj. Ovo digitalno modno središte otkrilo nam je i koji su nam proizvodi u 2021. godini bili najomiljeniji, a rezultat je doista iznenađujuć.

image

Čini se kako su Hrvaticama prošle godine najviše nedostajale svečane haljine.

DEPOSITPHOTOS

Čitajte i: Kronike jedne (online) šopingholičarke: Kako sam se od impulzivnog naručivanja ipak opametila i naučila najvažnije trikove

Naime, čini se kako su se u listama želja Hrvatica uvjerljivo najčešće nalazile haljine, i to ne one za svakodnevno nošenje, već svečane, najčešće maxi kroja i s uzorcima. Ovaj mi podatak doista ulijeva nadu da će nam ove dvadesete ipak ostaviti prostora za malo glamoura o kakvom sam sanjala prije dvije godina, a s time se, čini se, slažu i mnoge potrošačice - što dokazuje podatak da su se svečane haljine u čak 7 od 10 slučajeva pronašle na našoj listi želja. Što se modne stvarnosti tiče, izgleda da su Hrvatice ujedinjene - elegancija će nam uvijek biti ispred ležernog stila, ali jedno je sigurno - što god tražili, sigurno ćemo pronaći putem tražilice GLAMI.hr.

Linker
15. travanj 2024 09:21