uniseks komadi

Prada lansirala prvu kolekciju finog nakita od recikliranog zlata, izgleda fantastično!

Lica kampanje su glumica Maya Hawke, mlada pjesnikinja i aktivistica Amanda Gorman i nizozemsko-korejsko-kanadska pjevačica Jeon Somi.

Nakon novog parfema Paradoxe, za čiju je kampanju glumica Emma Watson režirala reklamni video, talijanski luksuzni brend Prada lansirao je prvu kolekciju finog nakita pod nazivom "Eternal Gold".

Posebnost ove kolekcije je u recikliranom zlatu i već poznatim klasičnim oblicima kojima je kreativni direktor Prada nakita Timothy Iwata želio dati suvremeno značenje i relevantnost.

Pradina kolekcija zlatnog nakita nije heteronormativna, odnosno namijenjena je svima, a glavni motivi su srce, lanci i prepoznatljiv Prada trokut. On predstavlja konceptualnu, bezrječnu srž brenda utemeljenog 1913. te je trokut kao simbol luksuza koristio osnivač milanske kuće, Mario Prada.

Lica kampanje su glumica Maya Hawke, kći Ume Thurman i Ethana Hawka, mlada pjesnikinja i aktivistica Amanda Gorman i nizozemsko-korejsko-kanadska pjevačica Jeon Somi.

Način na koji Prada neprestano pomiče granice sa svojim proizvodima je korištenje modernih tehnika izrade. Talijani imaju dugu povijest kao zlatari, a napredak u ovoj kategoriji možda je najbolje predstavljen novom narukvicom u obliku zmije. Njezine čiste, glatke linije i logotip Prade na vrhu zmijine glave osvajaju na prvi pogled. Komad je također fleksibilan, što kupcima omogućuje da ga lako stave i skinu s ruke.

Privjesak u obliku srca ima neodoljive obline i oštar vrh što je simbol često uznemirujućih izazova romantičnih veza. "Svi prodaju ljubav i klišeje. Željeli smo proslaviti poteškoće s kojima smo se suočili, u pretjeranom obliku", rekao je Iwata za Vogue.

Komadi iz ove kolekcije ukrašeni su certificiranim pavé dijamantima. "Eternal Gold" trenutno je dostupna u odabranim trgovinama diljem svijeta, a bit će dostupan i online od 17. listopada na webu Prade.

Linker
20. travanj 2024 07:46