
Kolekcija pod nazivom "The Alchemist's Garden: An Anti-modern Laboratory" istovremeno je bila pravo iznenađenje, ali i nešto na što smo navikli od talijanskog dizajnera koji od 2015. godine radi na novom smjeru luksuzne kuće Gucci. I u tome uspijeva: u posljednjem kvartalu 2016. godine je prodaja ženske kolekcije s već impresivnih 17 posto na 21 posto.

Ove godine Michele je odlučio zajedno predstaviti mušku i žensku kolekciju, a modnu pistu "ogradio" je sa staklenim zidovima pa su modeli zapravo prolazili kroz stakleni tunel, zbog čega su se mnogi gosti revije pobunili da nisu uspjeli "uhvatiti" sve prikazane stylinge. Impresivna kolekcija sastojala se od različitih komada - od onih za koje odmah znate da ih želite u ormaru pa do kombinacija koje su toliko "pretjerane" da na prvi pogled djeluju smiješno.

Eklektična linija dodatno je učvrstila hrabro formiranje nove pozicije brenda kakvo je započeo Alessandro Michele koji i dalje ostaje vjeran ogromnim cvjetovima, motivima životinja, uzorcima koji se sukobljavaju i iznenađujućim komadima poput predimenzioniranih šešira, znojnika za čelo, neobičnih sunčanih naočala i putne prtljage.