
Svi se nadaju da nije nepovratno, jer virtualno predstavljanje novih kolekcija ipak ne može zamijeniti revije uživo. To su pokazali i nedavno završeni Tjedni mode u New Yorku i Londonu za sezonu jesen/zima 2021./2022.
Umjesto manekenki koje hodaju po pisti odjevene u najnovije kreacije, poznatih osoba u prvim redovima, influencera i modnih profesionalaca koji tih nekoliko dana okupiraju grad družeći se na zabavama i raznim društvenim događanjima organiziranima u čast modnog tjedna, javnosti su modeli nastali u dizajnerskim studijima predstavljeni putem modnih kampanja.
Iako fotografije jesu zanimljive - britanski dizajner Eudon Choi osmislio je zimski set s umjetnim snijegom i pravim borovima, dok su dizajneri američkog brenda Simon Miller, nadahnuti crtićima o kojotu i ptici trkačici, snimili manekenke u pustinji u zaleđu Los Angelesa - svima nedostaje neposredni kontakt s publikom i klijentima.
Stoga su od ovakvog predstavljanja odustale mnoge poznate modne kuće (Ralph Lauren, Tom Ford, Marc Jacobs, Burberry...), a od dizajnera koji su sudjelovali najzapaženiji su bili mladi, ali renomirani dizajneri, kao što su Christian Cowan i Matty Bovan.
Oni su osmislili nosive i atraktivne kolekcije odjeće u kojima dominiraju mini haljine uskog kroja koje se nose uz guste čarape s uzorkom i modne dodatke neonskih boja.