LAUNCHMETRICS/ SPOTLIGHT
NIJE ODRŽIVO

Naomi Campbell u New Yorku predstavila kolekciju koju je dizajnirala, ali dobila kritike

Slavna manekenka sudjelovala je u dizajniranju kolekcije za modni brand PrettyLittleThing zbog čega je dobila brojne kritike s obzirom da se radi o odjeći masovne proizvodnje.

Slavna manekenka sudjelovala je u dizajniranju kolekcije za modni brand PrettyLittleThing zbog čega je dobila brojne kritike s obzirom da se radi o odjeći masovne proizvodnje.

Na aktualnom Tjednu mode u New Yorku, najviše pažnje izazvala je pojava Naomi Campbell koja suvereno prošetala modnom pistom i pokazala zašto već desetljećima nosi titulu supermodela. Još uvijek savršene linije, bezvremenske ljepote i samouvjerenog stava, na modnoj pisti nosila je pripijenu dugu haljinu optočenu svjetlucavim kamenčićima, model modnog brenda PrettyLittleThing. Radi se o komadu iz kolekcije koju je modni brend ostvario u suradnji sa slavnom manekenkom na inicijativu vlasnika i osnivača Umara Kamanija, inače vrlo bliskog prijatelja kraljice modnih pista.

image

Zbog suradnje s brendom masovne mode dobila je brojne kritike

THEO WARGO/GETTY IMAGES/PROFIMEDIA

"Učinite svijet svojom modnom pistom uz našu novu kolekciju koju je dizajnirala legendarna Naomi Campbell. Od haljina koje ističu figuru do upečatljivih kaputa od umjetnog krzna i nježnih pletenih kombinacija, razmazit ćete se izborom iz ove kolekcije koja će istaknuti vašu samouvjerenu stranu. Kolekcija inspirirana Naominim stilom iz devedesetih donosi statement komade koje će vašu garderobu podići na novu razinu", stoji između ostalog u najavi kolekcije koja je jučer puštena u prodaju. Naomi Campbell pojavljuje se i kao model na stranicama modnog brenda namijenjenog širokim masama, pa se čini se da je u ovoj suradnji prevagnulo upravo prijateljstvo slavne manekenke i osnivača modne marke.

image

Kolekcija je inspiriana modnim stilom crne patere iz devedesetih godina prošlog stoljeća

THEO WARGO/GETTY IMAGES/PROFIMEDIA
image

Glamur za mase

THEO WARGO/GETTY IMAGES/PROFIMEDIA

Ipak, ova suradnja naišla je na brojne kritike s obzirom na to da se danas, kada se govori o održivosti na svim razinama života, manekenka upustila u promoviranje takozvane brze i potrošne mode. Ona se opravdala da na sebe gleda kao inicijatora promjena te da misli kako će s tim modelima i običnim ljudima priuštiti dašak visoke mode, ali i pomoći mladim dizajnerima.

‘‘Znam da je to brza moda i da ljudi takve stvari kritiziraju. Ne poričem to. Ali smatrala sam da je ovo sjajan način da se utječe na promjene u industriji tako da dizajneri u usponu budu prepoznati i vidljiviji na globalnoj platformi.‘‘

image
LAUNCHMETRICS/ SPOTLIGHT
image
LAUNCHMETRICS/ SPOTLIGHT
image
LAUNCHMETRICS/ SPOTLIGHT
image
LAUNCHMETRICS/ SPOTLIGHT
Linker
26. travanj 2024 13:51