novi angažman

Kim Kardashian sjajno se snašla u ulozi modela za jesensku Balenciaga kolekciju

Balenciaga je brend koji reality zvijezda često nosi i promovira pa ne čudi što su je odabrali da pozira za novu kampanju.

Sudeći po fotografijama za jesensku kolekciju luksuznog modnog brenda Balenciaga, Kim Kardashian bi lako mogla dodati modeling u svoj životopis. Nakon što je na reviji poznatog brenda u Parizu ove godine nosila kombinezon s samoljepljivom vrpcom, odabrali su je i za jedno od lica cijele kampanje.

Kim je pozirala u svijetloplavoj pripijenoj haljini sa šlepom, rukavicama i otvorom na leđima dok su iznad nje sijevale munje. Cijeli look djeluje dosta futuristički, čemu doprinose i moderne sunčane naočale. Moramo priznati da nas cijeli "setting" podsjeća na scene iz hit serije "Stranger Things".

Drugi look koji je Kim predstavila uključuje cvjetnu midi haljinu, čizme u istom dezenu, crnu kožnatu torbu i ponovno sunčane naočale koje prianjaju uz glavu. Inače, Kim obožava nositi ovaj tip naočala i slične odjevne komade pa su joj oba looka vrlo dobro sjela.

Kampanju je snimio berlinski fotograf Daniel Roché, a osim Kim u njoj se pojavljuju Alexa Demie, Big Matthew, Khadim Sock i Kim Yeon-koung koji poziraju u različitim okruženjima - od šume do plaže.

Ne čudi što je Kim prihvatila sudjelovati u kampanji jer često nosi ovaj brend. Osim toga, bila je pratnja kreativnom direktoru brenda Demni Gvasaliji na prošlogodišnjoj Met Gali te je nosila reviju u srpnju.

image

Kim Kardashian u Balenciagi.

TIZIANO DA SILVA - PIERRE PERUSSEAU/BESTIMAGE/PROFIMEDIA

Nakon što je osvojila beauty svijet svojom kozmetičkom linijom KKW Beauty i linijom donjeg rublja Skims, Kim je nedavno u suradnji s tvrtkom Beats Electronics osmislila bežične slušalice. Dolaze u tri brendirane, minimalističke nijanse: Mjesec (boja sladoleda od vanilije), Dina (zagasita boja pijeska) te Zemlja (tamna, topla boja mliječne čokolade).

Cijena im je 200 dolara, što nije malo, ali su većinom rasprodane. To dovoljno govori o tome da sve što Kim dotakne, pretvara u unosan biznis.

Linker
19. travanj 2024 23:18