Manija zvana Bottega Veneta
Godina je prošla u znaku luksuzne modne kuće Bottega Veneta sa sjedištem u Italiji. Kormilo je preuzeo dizajner Daniel Lee i podignuo ih iz pepela pa smo u 2019. na stranicama modnih časopisa i portala mogli čitati o njihovim modnim dodacima - Pouch torbici koja je postala must have svake street style kombinacije modne blogerice koja drži do sebe, a uz torbicu ruku pod ruku idu njegove mrežaste cipele na petu sa zlatnim lančićem, ili pak prošivene natikače četvrtastog potplata. Po velikoj analizi 2019. godine koju je provela platforma Lyst, na Most Wanted listi komada koji su obilježili godinu nalaze se upravo ova torbica i mrežaste cipele. Za dodacima s potpisom ove modne kuće potražnja je porasla za 53 posto, a nastavljaju dobar rast i u narednim sezonama, trenutno u ovom zimskom razdoblju sa svojim robusnim čizmama debelog potplata.
Mini i mikro torbice francuskog vizionara
Kao veliko ime 2019. nametnuo se i mladi francuski dizajner sa svojim brendom Jacquemus. Komadi s potpisom Simona Portea Jacquemusa također su dominirali street style scenom, osobito njegova mikro torbica koja je postala statusni simbol. U drugi plan je stavio funkcionalnost i predstavio mini torbice u koje ne stane ništa, ali su zato neodoljivim izgledom osvojile fashionistice i celebrity cure kojima je ova torbica postala rekvizit za savršene Instagram fotografije. Jacquemus je na scenu donio inovativnost i drugačiji pristup, osobito svojom modnom revijom u polju lavande u Provansi te tako odao počast svom zavičaju.
Modni vladari Prada, Dior, Gucci
Gucci remen s GG logom i Prada Bucket šešir smjestili su se na Lystov popis najtraženijih modnih komada koji su obilježili prošlu godinu, a tu valja spomenuti i Dior koji ove godine izvukao stare favorite i ponovno proslavio vintage model torbice Saddle.
Imena budućnosti
Skandinavski brend Ganni pojavio se 2009. godine, no tek su nedavno došli u fokus javnosti. Uz porast modnog statusa Skandi djevojaka Ganni je postao ime koje predstavlja stil 'it' djevojaka. U 2019. godini ponudili su nekoliko komada koji su doživjeli boom, a posebno neonski zelena haljina gingham uzorka. Model Seersucker proglašen je haljinom ljeta, a u promociji su im uvelike pomogle društvene mreže i hashtag #gannigirls.
"Fascinantno je vidjeti kako neki komadi samo odlete s polica. Mi se ne vodimo trendovima, pokušavamo djelovati kako nam instinkt nalaže", kazala je ljetos kreativna direktorica Ditte Reffstrup.Cjenovno prihvatljiviji brend vole i poznate cure, poput Selene Gomez koja je nosila nekoliko modela haljina s potpisom Gannija.