
Dominacija crvene se nastavlja, ali u intenzivnoj nijansi koju je Institut za boje tvrtke Pantone prema cvijetu poljskog maka nazvao Valiant Poppy. Vrlo sličnu nijansu krajem pedesetih godina prošlog stoljeća promovirao je Valentino Garavani, osnivač kuće Valentino, a njena formula sastoji se od magente i žute u jednakim omjerima, kojima se doda deset posto crne.

Ta je boja konstanta u kreacijama Valentino, a na pariškom tjednu visoke mode u srpnju Pier Paolo Piccioli, kreativni direktor te modne kuće, predstavio je jednu od najljepših crvenih kolekcija dnevne i večernje odjeće za ovu jesen. Sastoji se od elegantnih pelerina, odijela, kožnatih hlača i košulja te večernjih haljina jednostavnih krojeva koje djeluju vrlo glamurozno.





‘Kad ne znate kako impresionirati, odjenite crvenu’, govorio je Bill Blass, jedan od najpoznatijih američkih dizajnera dvadesetog stoljeća, koji je u crvene poslovne kostime i koktel-haljine odijevao američku bogatašicu Gloriju Vanderbilt, holivudsku glumicu Avu Gardner te Barbaru Bush, suprugu američkog predsjednika Georgea Busha, sve odreda žene izražene osobnosti.



Ta dvojica dizajnera dokazala su da je ‘vražja’ boja dobrodošla i u poslovnoj odjeći. A kolekcije kreatora sportske estetike, kao što su Alexander Wang i Stella McCartney, pokazuju da tenisice i trenirke vatrenih nijansi izgledaju jednako glamurozno kao salonke i odijelo.

















Pripremila Ivana Pavić