Unatoč svim pandemijskim izazovima, sutrašnjica miriše na dobro - i to doslovno. Parfemski noviteti pozivaju na slobodu, nadu, uživanje, sanjarenje...
Mirisi su s razlogom postali predvodnici novog vala eskapizma u industriji ljepote jer snažno utječu na emocije, donoseći vedrinu i podižući samopouzdanje. Njihova snaga još je izraženija u hladnijim danima, prikladnijima za intenzivnije parfeme koji se dugo zadržavaju na koži.
Raskošni, slatki i topli sastojci
Upravo su zato među olfaktornim “akcentima” u prvom planu raskošni, slatki i topli sastojci poput tuberoze, crvene naranče, mošusa, ambre, ouda, pačulija, ružičastog papra, sezama, vanilije... Niz poznatih brendova, počevši od Chanela, Givenchyja i Diora, primjenjuje prokušani recept “rekreiranja” svojih bestselera - izvorne kreacije obogatili su neočekivanim notama koje su im dale novu dimenziju, čineći miris istodobno poznatim i iznenađujućim.
Među istaknutim ovosezonskim inspiracijama je mrak, jer mirisom se dočarava ugodan zagrljaj tame te senzualan i vatren ugođaj noći. S druge strane, mnogo je blistavih kompozicija koje na zabavan način evociraju svijetle trenutke: tako je, primjerice, parfem Rouge, modne kuće Comme des Garçons, prožet nesvakidašnjom notom cikle, dok se Marc Jacobs po običaju poigrava svime i svačime, spajajući u parfemu Perfect rabarbaru, narcis, bademovo mlijeko i kašmir.
Mirise nazvao likerima
Još jedan modni mag - Tom Ford - načinio je pak svojevrsni parfemski liker Bitter Peach s aromama breskve, kardamoma, ruma i konjaka. I Kilian Hennessy, potomak slavnih francuskih proizvođača konjaka, svoje je nove mirise nazvao likerima (The Liquors), proževši ih esencijama konjaka i gina. Baš kao što je ispijanje ovih žestica poželjno samo u malim dozama, tako je i jedan “špric” parfema likera dovoljan za ekstravagantnu mirisnu zdravicu.
Izbor najboljih mirisa za ovu sezonu potražite u novom broju magazina Gloria IN, subotom uz Jutarnji list!