LISTA NAJTRAŽENIJIH

Ovi brendovi i proizvodi za njegu kože najtraženiji su u 2023. godini

Najveću popularnost trenutno ima brend koji se zalaže za biokompatibilnu njegu koži, a krema čiji je broj pretraga najviše skočio osmišljena je prije 70 godina.

Tržište proizvoda za njegu kože posljednjih godina jednostavno cvjeta – nove linije, novi proizvodi, novi sastojci, „zeleni” pristup – gužva u tom segmentu je tolika da se nije teško u njoj izgubiti. Koji su se brendovi i proizvodi najviše istaknuli te privukli najveću pozornost potrošača, pokazuje i analiza podataka koje je prikupio Landys Chemist; taj online prodavatelj kozmetičkih proizvoda i suplemenata izradio je liste najtraženijih na temelju broja internetskih pretraga i broja pratitelja na društvenim mrežama. U svakoj je kategoriji Landys Chemist rangirao najboljih 15, a mi ćemo izdvojiti pet prvih mjesta iz svake.

Za celebrityje i sve ostale

Trenutno je najpopularniji brend za njegu kože, po pretragama i ukupnom zanimanju na društvenim medijima, Drunk Elephant. Brend koji se zalaže za biokompatibilnu njegu kože vole i odobravaju celebrity poput Khloé Kardashian i Hailey Bieber, ali i milijuni drugih. U odnosu na 2021/2022. godinu, broj pretraga je u 2022/2023. skočio 114 posto te je #drunkelephant skupio više od 1,7 milijardi pregleda. Na Instagramu ima 1,4 milijuna pratitelja.

Drugo mjesto čvrsto drži CeraVe. Brend koji su odobrili dermatolozi i prodaje se u drogerijama prikupio je 20 milijuna pretraživanja više u odnosu na prethodnih dvanaest mjeseci, na TikToku ga prati 1,1 milijun pratitelja, a #cerave ima nevjerojatnih 5,9 milijardi pregleda. Ipak, broj pretraga skočio je „samo” 28 posto, a imaju i manje pratitelja na Instagramu od pobjednika.

Pobjednički trio zaokružuje japanska kompanija Tatcha, koja obećava balans za kožu i za dušu. Na Instagramu ih prati 1,2 milijuna ljudi, no uključenost pratitelja skočila je samo 0,16 posto. Četvrto i peto mjesto drže Versed i Dr Barbara Sturm.

image

Trenutno je najpopularniji brend za njegu kože Drunk Elephant

INSTAGRAM
image

Hailey Bieber jedna je od poznatih koji hvale brend Drunk Elephant

INSTAGRAM

Angažirani pratitelji

Što se tiče broja pratitelja samo na Instagramu, situacija je nešto drugačija. Na prvom je mjestu Estee Lauder, čija instagramska sljedba broji 4,4 milijuna osoba, oko 800.000 više nego kod drugoplasiranog, brenda Clinique, a na trećem je mjestu, s 1,4 milijuna pratitelja, Drunk Elephant. Niže od njega rangirani su Tatcha i SkinCeuticals.

Prema stopi angažmana pratitelja (engagement rate) vodi mali brend Alpyn Beauty, specijaliziran za kozmetičku upotrebu ručno ubranih samoniklih biljaka, kako bi se očuvao njihov potencijal i postigla što viša klinička korist. Zasad je stekao 38.000 pratitelja, ali su aktivni – komentiraju, lajkaju, šeraju – te je Alpyn Beauty s rezultatom od 1,51 posto jedini među brendovima za njegu kože čija stopa angažiranosti pratitelja prelazi jedan posto. Slijede ga Augustinus Bader (0,77%) i Golde (0,45%) te Alastin na četvrtom i Dr Barbara Sturm na petom mjestu.

image

Najveću instagramsku sljedbu ima Estee Lauder

INSTAGRAM

Na vrhu je svestrani balzam

Najpopularniji pojedinačni proizvod za njegu kože u proteklih 12 mjeseci je Elemisov Cleansing Balm sa 356.700 pretraga na Googleu. To je i najprodavaniji Elemisov proizvod, a popularnost vjerojatno duguje sastavu - sadrži hranjivi balzam, ulje za čišćenje i hidratantno mlijeko za čišćenje.

Na drugom je mjestu s 292.300 pretraga na Googleu Magic Cream brenda Charlotte Tilbury. Brend poznate vizažistice pokrenut je prije deset godina i zna samo za rast. Njegovi su proizvodi zauzeli važno mjesto u industriji ljepote, a vole ga i mnoge poznate žene, pa i Victoria Beckham, te je u 2021. godini imao oko 225 milijuna funti prihoda. Magičnu kremu naveliko hvale zbog kvalitetne hidratacije i postizanja punijeg izgleda kože.

image

Elemis Cleansing Balm proizvod je s najviše pretraga na Googleu (100 g oko 60 eura)

ELEMIS
image

Victoria Beckham rado koristi proizvode Charlotte Tilbury

PROFIMEDIA

Na trećem je mjestu Niacinamide brenda The Ordinary sa 170.700 pretraga na Googleu unazad 12 mjeseci. The Ordinary u nazivu svojih proizvoda otkriva o čemu je riječ, pa je jasno da je ovo njega niacinamidom, oblikom vitamina B3, koji pročišćava ten i pomaže protiv akni, ali je dobar i u anti-aging njezi. I na četvrtom mjestu je The Ordinary, s glikolnom kiselinom (Glycolic Acid), a na petom Snail Mucin K-beauty brenda Cosrx.

Nepredvidivi trendovi

Da su trendovi čudna pojava potvrđuje i poredak na popisu proizvoda s najvećim skokom broja pretraga. Na prvom je mjestu Lait-Crème Concentre etabliranog brenda Embryolisse koja je osmišljena i proizvedena još u 1950-im godinama. Kako bilo, internet je poludio za njom, pa je unazad godinu dana broj pretraga na Googleu skočio 250 posto! Mliječna krema koju vole i zvijezde kao što su Scarlett Johansson i Lady Gaga ima šest funkcija: može biti primer, hidratantna krema, čistač lica od šminke, obnavljajuća maska, losion poslije brijanja, pa i njega za nježnu bebinu kožu.

image

Embryolisse Lait-Crème Concentre već 70 godina stječe poklonike (75 ml oko 21 eur)

EMBRYOLISSE
image

Scarlett Johansson voli provjerenu kvalitetu i kremu sa šest funkcija

MATT BARON/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

Drugi najviši skok po pretragama zabilježen je kod spomenute glikolne kiseline brenda The Ordinary, 147 posto. Namijenjena je eksfolijaciji i postizanju oživjelog, sjajnog tena. Na trećem je mjestu također već spomenuti Cosrxov Snail Mucin. Puževa sluz kao sastojak već je dugi niz godina prisutna u južnokorejskim rutinama ljepote, potom i u njihovim beauty proizvodima, a sada se zanimanje za nju širi i na zapadne zemlje. Smatra se da su vlaga i hranjive tvari iz puževe sluzi izuzetno blagotvorne za kožu, a da su mnogi odlučili to malo bolje istražiti pokazuje i skok broja pretraga od 143 posto. Slijede Balm Dotcom od Glossiera i Dew Drops brenda Glow Recipe.

Linker
19. travanj 2024 14:42