Holivudski sjaj

Ovaj brend je totalni hit na TikToku i Instagramu, a sad stiže novi highlighter

Ne postoji žena kojoj ne bi pristajalo svjetlucavo sjenilo, postoje samo formule proizvoda koje ne čine da ljudi izgledaju dobro, kaže popularna make up artistica poznatih.

Zvijezde vole Charlotte Tilbury, a i ona njih; ta make up artistica i osnivačica vlastitog brenda već gotovo 30 godina kreira za njih savršen look koji postiže "malim svjetlosnim trikovima", a to nastavlja činiti i svojim najnovijim proizvodom, highlighterom Hollywood Glow Glide Face Architect, što je dodatak njenoj najprodavanijoj liniji za maksimalan sjaj. Dostupan u sedam nijansi, highlighter u prahu s tehnologijom Light Flex i emolijensima koji zaglađuju, osvjetljava i vizualno čisti kožu, poput pravog filtra.

Filtrirani dojam

Charlottini su proizvodi namijenjeni ljudima svih dobi, boja i tekstura kože, jednostavni su za korištenje, a izgleda da su upravo zbog tog filtriranog dojma postali totalni hit na TikToku i Instagramu. Kako je rekla za Harper‘s Bazaar, nema ništa protiv ekspanzije beauty tutoriala na društvenim mrežama, baš suprotno, veseli je što preko njih može komunicirati s tako mnogo publike i razgovarati izravno s potrošačima.

image

Hollywood Glow Glide Face Architect, highlighter Charlotte Tilbury koji daje prošišćen izgled i sjaj, cijena 48 dolara

Charlotte Tilbury

Tako im i lakše može prenijeti svoja znanja i posebnosti glamuroznog stila šminkanja koji je nadahnut erom starog Hollywooda. Kad je bila djevojčica, kaže, imala je crno-bijele postere Marilyn Monroe i Marlene Dietrich i "brojila im trepavice", a obožava i devedesete, eru supermodela, jer tada je "na snazi" bio stil šminkanja koji je slavio ljepotu. Voli i nove tehnologije, budući da omogućuju stvaranje formula make upa koji izgleda dobro na svakom svjetlu.

image

Na crvenom tepihu s glumicom Lily James

SCOTT GARFITT/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

Znaju što žele

Društvena je i voli ljude, a od svih slavnih klijenata najviše voli raditi s Kate Moss s kojom je i odlična prijateljica. Od svake svoje klijentice i klijenta nešto nauči, a posebno od onih koji razumiju vlastito lice, kao što su Amal Clooney ili Cindy Crawford.

"To je odlično, jer tada i vi razumijete njihova lica dok radite na njima. Radit ću i sa Salmom Hayek, ona je stvarno posebna po tome da zna što želi sa svojim licem", kaže make up artistica kojoj je želja nastaviti raditi inovacije u make upu i učiniti ono što je potrebno da žene izgledaju sjajno i da se tako i osjećaju.

Smatra da ne postoji žena kojoj ne bi pristajalo svjetlucavo sjenilo ili highlighter, postoje samo formule proizvoda koje ne čine da ljudi izgledaju dobro.

"Ali ako imate odličnu formulu i odličan proizvod, možete od svakog lica napraviti njegovu najljepšu verziju", zaključuje Tillbury.

Linker
19. travanj 2024 22:18