Ako ste pratili vijesti iz beauty svijeta ove godine, vjerojatno ste primijetili da je rijetko koji tjedan prošao bez neke novosti o make-up kolekciji Kylie Jenner, a dominirali su i holografski kozmetički preparati te oni u duginim bojama. Unatoč tome, na vrhu kozmetičke industrije je dobro poznati, stari brend.
Prema stranici Polyvore, koja je predstavila rezultate svojeg istraživanja, MAC je beauty brend ove godine. S obzirom na velik broj suradnji koje su ostvarili to nije uopće iznenađujuće: jedna od posljednjih je ona božićna s pjevačicom Mariah Carey, a korisnici su najviše tražili njihov nude ruž za usne. Popularni kozmetički brend privlačio je svoje vjerne kupce različitim, maštovitim kolekcijama: od one sa svjetski poznatom dizajnericom luksuznih cipela Charlotte Olympiom i Star Trek linije pa sve do blagdanske posvećene Orašaru, a najviše se pričalo o Liptensity kolekciji koja se sastojala od čak 24 nove nijanse ruževa za usne.
Na drugom mjestu našao se kozmetički brend NARS i rumenilo za koje tvrde da svima odgovara, jednako kao i tamni ruž, dok je treće zauzeo Urban Decay sa svojom kultnom Naked paletom sjenila.