
Jedna od najutjecanijih svjetskih influencerica, talijanski model i poduzetnica Chiara Ferragni sada je u pohodu i na beauty tržište. Nakon što je napravila dvije make-up suradnje s beauty brendom Lancôme, od kojih se posljednja paleta sjenila u jarkim bojama krajem prošle godine mogla nabaviti i u Hrvatskoj na Douglas.hr po cijeni od 519 kuna, odlučila je pokrenuti vlastiti biznis u sklopu svojeg već postojećeg "Chiara Ferragni" brenda. Generacija Z i milenijalci zbog toga su, očekivano, oduševljeni.
Na svojoj web stranici prodaje već svašta, od vlastite linije odjeće za djecu preko satova i nakita do namještaja za dječju sobu. Influencerici je nedostajao jedan segment u poslu, a to je beauty. Njezina kolekcija dostupna je od 11. studenog na web stranici, ali i u Douglas drogerijama u Italiji, Španjolskoj i Portugalu.
"Koristim svoju šminku cijeli prošli tjedan i jedva čekam da je i vi isprobate", napisala je na društvenim mrežama. U ponudi je gel za obrve, paleta sjenila za oči, maskara, highlighter, rumenilo te tri nijanse ruža - “All that glitter”, “Workin’ girl” i “Hot mama”.
"Chiara Ferragni predstavlja mnoge vrijednosti u koje vjerujemo i koje promoviramo: samopouzdanje, upornost, ironija i stalna težnja za novim ciljevima. Tijekom godina, to ju je dovelo do toga da postane referentna točka za različite generacije u svijetu koje se dive njezinoj snazi, pozitivnosti i sposobnosti”, rekao je Fabio Pampani, glavni izvršni direktor za Douglas u južnoj Europi.
Uskoro u prosincu stiže i serija The Ferragnez na Amazon Primeu, reality show kojeg je snimila sa suprugom, glazbenikom Fedezom. Snimali su svakodnevan život kroz nekoliko mjeseci, a Chiara je u to vrijeme bila trudna s njihovim drugim djetetom, kćeri Vittoriom Luciom. Je li ovo dostojna zamjena za Kardashianke? Ako je suditi po promociji i hypeu oko izlaska epizoda, bit će to sigurno dobar show.